اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر مجتمع دامپروری مزرعه نمونه خبر داد:

تولید روزانه 50 تن شیر در موسسه مزرعه نمونه آستان‌قدس

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع دامپروری مزرعه نمونه آستان‌قدس رضوی از تولید روزانه 50 تن شیر با کیفیت در این مجتمع خبر داد.

تولید روزانه 50 تن شیر در موسسه مزرعه نمونه آستان‌قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، مجید مژدهی‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 27 سالی که از احداث و راه‌اندازی این مجتمع می‌گذرد، هیچگاه کیفیت را فدای تولید نکرده ایم و همواره به این موضوع اندیشیده‌ایم که کیفیت محصولات را در بالاترین سطح نگه‌ داشته و محصولی در اندازه و شان نام آستان‌قدس رضوی عرضه کنیم.
وی با اشاره به تولید بیش از50 تن شیر روزانه در این مجتمع دامپروری افزود: شیر تولیدی مزرعه نمونه، شیر نوع A درجه یک و بدون بار میکروبی است و امروز بهترین کارخانجات فرآورده‌های لبنی در اقصی نقاط کشور، شیر مورد نیاز خود را از این مجتمع تهیه می‌کنند.
وی افزود: پس از شکل‌گیری هلدینگ‌های دامپروری  و کشاورزی در سازمان اقتصادی رضوی شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی بوده‌ایم و مجموعه‌های وابسته به آستان‌قدس رضوی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌گیری از متخصصان دامپزشکی‌، کشاورزی و دامپروری کشور به یکی از قطب‌های علمی تولید محصولات کشاورزی و لبنی کشور تبدیل شده‌اند.
مژدهی‌فرد خاطرنشان کرد: واحد دامپروری مزرعه نمونه با پنج هزار راس دام، موفق به کسب استانداردهای جهانی و بهداشتی در زمینه تولید شیر و مدیریت ژنتیک شد و در سال‌های آینده شاهد شکوفایی در زمینه تولید و پرورش گوساله‌های اصلاح نژادی خواهیم بود.
موسسه کشت و صنعت نمونه دارای سیستم مدیریت کیفیت ایزو2000-9001 در زمینه تولید شیر، پرورش تلیسه و جوانه از شرکت uks انگلستان است و با تولید بیش از 100هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی، نقشی مهم در توسعه، اشتغال مولد، تنظیم بازار و تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز بازارهای داخل و بعضی کشورهای همسایه دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول