اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم تبریز در مجلس خبر داد:

آمریکا با کسری 33 هزار میلیارد دلاری، توان حمله به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آمریکا با کمبود 33 هزار میلیارد دلاری بودجه مواجه است، بنابراین حمله به یک کشور دیگر هیچ توجیه اقتصادی برای آن ندارد.

آمریکا با کسری 33 هزار میلیارد دلاری، توان حمله به ایران را ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل عشایر استان با بیان اینکه عشایر کم توقع‌ترین و مفیدترین قشر جامعه برای کشور هستند، اظهار داشت: تلاش در رفع مشکلات این قشر اجر اخروی و دنیوی دارد و مسئولان باید با همت بیشتر در راستای رفع مشکلات این قشر کوشا باشند.
منادی، اقتدار اطلاعاتی و نظامی ایران در منطقه همچنین دستیابی علوم نوین در زمینه نانو، علوم پزشکی و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را از برکات ولایت فقیه برای کشور دانست و افزود: از این رو باید در دهه ولایت همه با تمام قوا برای پاسداشت این دهه همت کنند.
وی با اشاره به سخن یکی از وزرای ملحق شده به جریان اپوزیسیون خارج از کشور دولت‌های قبل گفت: این شخص و همفکران وی بارها در سخنان خود بر نبود حتی یک لکه خاکستری در زندگی خانوادگی مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مختلف به ویژه اقتصادی تاکید داشته‌اند و خداوند را شاکریم که ملت ایران را در این عصر از نعمت ولایت برخوردار ساخته است.
 ‌
هر چه زمان می‌گذرد مردم بیش از پیش به اهمیت ولایت فقیه پی می‌برند
منادی با بیان اینکه رمز شکست توطئه مستکبران جهان، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است، اظهار داشت: آگاهی و بصیرت‌افزایی مردم ایران اسلامی درباره مسائل زمان خود تاثیر بسزایی در خاموش کردن فتنه‌های دشمنان دارد.
وی افزود:‌ در زمان حاضر ملت مسلمان ایران با استفاده از تجربیات گذشته و الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و درس گرفتن از تاریخ اسلام به جایگاهی رفیع در جهان رسیده‌اند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: هر چه زمان می‌گذرد مردم بیش از پیش به اهمیت ولایت فقیه پی می‌برند.
منادی از عید غدیر به‌عنوان یکی از با فضیلیت‌ترین اعیاد اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه ولایت فقیه ریشه در غدیر و بعثت دارد، تصریح کرد: مسئله غدیر یکی از مهمترین مسائل پایه‌ای دین اسلام است و مربوط به همه جامعه اسلامی است.
منادی با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از عراق نیز گفت: این کشور اکنون با ذلت در حال ترک منطقه است و اگر قرار بود فکر حمله به ایران را داشته باشد چه پایگاهی بهتر از عراق برای حمله به ایران وجود داشت.
وی اضافه کرد: آمریکا الان با کمبود 33 هزار میلیارد دلاری بودجه مواجه است و باید تمام توان خود را برای حل این معضل به کار گیرد بنابراین حمله به یک کشور دیگر هیچ توجیه اقتصادی برای آن ندارد.
 
کشف اختلاس 3000میلیاردی توسط خانم کارمند   
نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاس اخیر در سیستم بانکی کشور پرده از نحوه افشای آن برداشت و گفت: یکی از بانوان کارمند شعبه بانک ذکر شده که آلوده جریان نشده بود با مشکوک شدن به برخی از نقل و انتقالات شعبه بانکی خود جریان را به اطلاع مسئولان رسانده و خبر از جابجایی صدها میلیون تومان پول در عرض پنج دقیقه به حساب اشخاص دیگر می‌دهد که این امر موجب حساس شدن مسئولان و کشف این اختلاس بزرگ می‌شود.
منادی تصریح کرد: ریالی از این پول از سیستم بانکی خارج نشده و به زودی با پیگیری‌های دلسوزانه قوه قضائیه عاملان اصلی شناسایی و پول‌ها به خزانه بر می‌گردد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول