اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در سال جاری انجام شد؛

اختصاص 640 میلیارد تومان برای احداث راه‌های روستایی کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال ‌جاری 640 میلیارد تومان اعتبار برای احداث و آسفالت راه‌های روستایی کشور اختصاص یافته است.

اختصاص 640 میلیارد تومان برای احداث راه‌های روستایی کشور
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه و ترابری سیستان و بلوچستان، سید‌حسین میرشفیع در بازدید از پروژه‌های راه‌های روستایی در منطقه سیستان اظهار کرد: از رقم 640 میلیارد تومان، 12 میلیارد تومان برای احداث 160 کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند تا سال آینده هزینه می‌شود.
 وی با بیان اینکه در سال ‌جاری بیش از 6 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت شده است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 92 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور وجود دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور، ساکنان تمام روستاهای بالای 50 هزار خانوار از راه ارتباطی مناسب و تمام روستاهای بالای پنجاه خانوار از راه آسفالته بهره‌مند خواهند شد.
میرشفیع در دیدار با نمایندگان مردم منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی نیازها و مشکلات راه‌های روستایی شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند را مورد بررسی قرار داد.
در  این دیدار مسئولان مربوطه تامین اعتبار لازم برای ماسه‌روبی راه‌ها، احداث کارخانه آسفالت در شهرستان‌های منطقه سیستان، نصب پل برروی کانال‌ها و انهار روستاها و بازسازی راه‌های روستاهایی را از جمله نیازهای اساسی بخش راه‌های روستایی عنوان کردند.
در این جلسه ضمن اختصاص مقدار 600 تن قیر برای آسفالت راه‌های روستایی و احداث 240 دهانه پل دسترسی بر روی انهار شهرستان‌های شمال استان، مقرر شد پیگیری‌های لازم برای اختصاص اعتبارات استانی به راه‌های روستایی شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند انجام شود.
معاون ساخت و توسعه راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های راه‌های روستایی در دست اجرای شهرستان‌های استان از جمله پل در دست احداث منطقه کهک بازدید کرد.
‌در این بازدید در زمینه احداث جاده روستایی شیب گوره، احداث پل برروی رودخانه افضل‌آباد با 40 میلیارد ریال اعتبار و احداث راه روستایی رشید تا پل نهراب تصمیم‌گیری و هماهنگی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول