اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امروز؛

تریلی سیار کانون کودکان کشور به سنندج آمد

خبرگزاری فارس: تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش قصه ماه مهر از امروز به مدت سه روز با 10 اجرا میهمان کودکان کردستانی است.

تریلی سیار کانون کودکان کشور به سنندج آمد
مدیر کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تریلی سیار کودکان و نوجوانان کانون کشور با اکیپ 13 نفری امروز در شهرهای قروه، دهگلان و سریش‌آباد اجرای خود را شروع می‌کنند و فردا یکشنبه هم در سنندج چهار اجرا در کانون اصلاح و تربیت، پارک نسیم، شهرک بهاران و میدان گاز دارند و روز دوشنبه نیز دو اجرا در موچش و کامیاران برای بازگویی قصه ماه مهر صورت می‌گیرد.
سهیلا شیخی با بیان اینکه این گروه در گرامیداشت هفته کتاب به کردستان آمده‌اند، گفت: تقویت و ارتقای سطح برنامه‌های نمایشی، ایجاد امکان نوآوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، معرفی فعالیت‌های کانون در مناطق استان و فراهم شدن امکان تماشای تمامی کودکان استان به اجرای زنده نمایش از اهداف اجرای برنامه‌های این تریلی سیار است.
تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای سومین بار است که به کردستان سفر می‌کند و در سال 88، در سفر دوم این گروه 18 هزار نفر از کودکان و نوجوانان کردستانی اجرای آنان را تماشا کردند.
تریلی سیار کانون کودکان و نوجوانان کشور نزدیک به چهار دهه است که تعدادی از شاخص‌ترین آثار عرصه هنر نمایش و نمایش عروسکی کشور را به شهرها و روستاهای ایران برده و با استقبال بسیار خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان کشورمان روبه‌رو شده است.
در میان آثار این گروه نمایش‌های خاطره‌انگیزی از هنرمندان صاحب‌نام کشور به چشم می‌خورد که در ذهن چند نسل از کودکان ایرانی ثبت و ماندگار شده است.
حامد زحمتکش کارگردانی گروه 13 نفره نمایش قصه ماه مهر را کارگردانی می‌کند.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول