اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور قائم ‌مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

مرکز تخصصی مشاوره خانواده آستان مهر در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مرکز تخصصی مشاوره خانواده و خدمات روان‌شناختی آستان مهر با حضور قائم‌مقام آستان قدس رضوی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و جمعی از مدیران و اساتید حوزه‌ روان‌درمانی در مشهد افتتاح شد.

مرکز تخصصی مشاوره خانواده آستان مهر در مشهد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این مرکز ظهر امروز با اهداف گسترده‌ حساس‌سازی و آگاهی‌بخشی به نسل جوان با آموزش‌های تخصصی ازدواج و مهارت‌های زندگی، پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و تعارضات درون‌خانوادگی، ارتقای مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی جوانان و خانواده‌های جوان و همچنین درمان و ترمیم آسیب‌های درون‌ خانواده با مشاوره‌های تخصصی به بهره‌برداری رسید.
سید احمد علوی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه‌ افتتاح این مرکز عنوان کرد: سند چشم‌انداز آستان قدس رضوی و همچنین سیاست‌گذاری‌های مقام تولیت عظمای آستان قدس رضوی در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی بر فعالیت گسترده در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی بوده است و با توجه اینکه بحث ازدواج مبتنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی نیاز روز جامعه و از مسائل مبتلا به تمامی جوانان است، ایجاد مراکزی نظیر مرکز تخصصی آستان مهر نیز کمک شایانی در راستای ارائه‌‌ی الگوی اسلامی به جوانان مسلمان خواهد بود.
در این مراسم غلامعلی افروز، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی کشور نیز در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) ازدواج و تشکیل خانواده را رکن اصلی و اساسی جامعه‌‌ اسلامی معرفی و تصریح کرد: همت و اراده تولیت عظمای آستان قدس رضوی و مسئولان این مجموعه در زمینه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و... از سطح ملی فراتر رفته و جهان‌شمول شده است.
وی همچنین حضور آستان قدس رضوی در عرصه‌های آموزشی و تربیتی با الگوی سیره‌ رضوی را در سراسر ایران مغتنم شمرده و بیان کرد: نگاه محوری فعالیت‌های تمامی مؤسسات و مراکز کشور باید به دید مسئولان آستان قدس رضوی که مبتنی بر ارزش‌های خانواده‌محور است، نزدیک شود.
همچنین در این نشست محمدجواد محمدزاده‌مقدم، مدیرعامل مؤسسه‌‌ خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی به ارائه‌‌ گزارش جامعی از فعالیت‌های این مؤسسه در 14 سال فعالیت پرداخت و در رابطه با فعالیت کلینیک تخصصی آستان مهر در سال جاری گفت: محصول و بسته‌های مشاوره‌ای که توسط مرکز تخصصی آستان مهر ارائه می‌شود، ماحصل تجربیات 14 ساله‌ مؤسسه‌ خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در حوزه‌ مشاوره‌ خانواده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول