اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی‌:

شرکت‌های دانش‌بنیان موجب جهش علمی کشور می‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی ‌گفت: جهش علمی دیگری برای کشور با توجه به تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان رخ خواهد داد.

شرکت‌های دانش‌بنیان موجب جهش علمی کشور می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی کی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی کشور در آذربایجان‌شرقی بر حمایت ویژه از نخبگان تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از نخبگان در میان مسئولان تاکید کرد: باید روش‌های حمایتی در جذب نخبگان مورد توجه قرار گیرد و توان علمی آنان به صورت صحیح مورد استفاده قرار گیرد.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی ‌خاطرنشان کرد: در زمینه جذب نخبگان در هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها اقدامات لازم صورت گرفته و امتیازاتی برای نخبگان و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی کشور صورت می‌گیرد.
کی‌نژاد بیان کرد: اگر زمینه جذب نخبگان در هیئت‌ها علمی دانشگاه‌ها نیز فراهم نباشد در راستای استفاده از نظرات علمی و کارشناسی آنان اقدامات گسترده صورت می‌گیرد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی در جذب نخبگان سفر کرده به خارج از کشور یادآور شد: باید برنامه‌ریزی برای جذب این افراد و نیز فراهم کردن امکانات تحصیل و تدریس آنان در داخل از کشور تلاش کرد و پیچ و خم‌های اداری را در این راستا از بین برد.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی ‌خاطرنشان کرد: در سطح کلان کشوری نیز مراکزی با هدف بررسی مشکلات نخبگان خارج از کشور و فراهم کردن جذب آنان فعالیت می‌کنند.
وی اظهار کرد: مسئولان کشوری باید با برنامه‌ریزی و توجه به فرمایشات رهبری در راستای جهش علمی کشور تلاش کنند.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی‌ ادامه داد: جهش علمی دیگری برای کشور با توجه به تاسیس شرکت‌های دانش بنیان رخ خواهد داد و حرکت‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است.
وی یادآور شد: نخبگان و برگزیدگان المپیادهای علمی می‌توانند به صورت تیمی در این زمینه حرکت کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت را تاسیس کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول