اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جعفریه:

شهر جعفریه نیازمند مجتمع فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جعفریه یکی از مهم‌ترین نیازها و خواسته‌های مردم این بخش و شهر را احداث یک مجتمع فرهنگی دانست.

شهر جعفریه نیازمند مجتمع فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حسینعلی دهقانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: امیدواریم که همه ما از شیعیان راستین و پیروان این امام همام باشیم.
وی با تقدیر از اهتمام مسئولان نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم بخش‌ها و روستاها تاکید کرد: مسئله زمین مجتمع فرهنگی جعفریه با مشکلاتی مواجه بود و این شهر به یک مجتمع فرهنگی نیاز دارد و امیدواریم که نسبت به این مسئله توجه شود.
امام جمعه جعفریه یکی دیگر از مشکلات این شهر را دامداری‌های داخل شهر عنوان کرد و افزود: از شش ماه پیش تعدادی از افراد دام‌های خود را به خارج از شهر منتقل کرده‌ و در محل مورد نظر مستقر شده‌اند، ولی مشکلات زیادی دارند که امیدواریم با دستورات مدیریت استان تسهیلات لازم در اختیار ایشان قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به راه دسترسی جعفریه به قم بیان کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری قرار است که این راه به طول 14 کیلومتر دو بانده شود.
دهقانی با اشاره به انتخاب پیمانکار و انجام مراسم کلنگ‌زنی با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: به نظر می‌رسد روند عملیات اجرایی پروژه کند است.
وی درباره احداث خانه‌های عالم گفت: اگر در مکان‌هایی که استعداد آن وجود دارد نسبت به ساخت خانه عالم اقدام شود ما نیز نسبت به استقرار روحانی اقدام می‌کنیم.
امام جمعه جعفریه اضافه کرد: در شهر جعفریه دو حوزه علمیه خواهران و برادران راه‌اندازی شده است که در حال حاضر 350 نفر از خواهران و 100 نفر از طلاب برادر در این حوزه‌های علمیه در حال فراگیری علوم دینی هستند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: حوزه‌های شهر جعفریه فعال هستند، ولی نیاز به حمایت دارند تا ما بتوانیم خدمات لازم را ارائه کنیم.
دهقانی به احداث هنرستان کشاورزی اشاره کرد و افزود: احداث هنرستان کشاورزی از دیگر خواسته‌ها مردم منطقه است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول