اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون رسانه‌ای مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی:

21 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح مدارس حجاب قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون رسانه‌ای مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی گفت: 21 هزار دانش‌آموز در قالب 114 مدرسه زیر پوشش طرح مدارس حجاب ریحانة‌النبی قرار دارند.

21 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح مدارس حجاب قرار دارند
حسین رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به طرح‌های کاربردی مرکز حجاب ریحانة النبی اظهار کرد: مدارس حجاب ریحانة‌النبی یکی دیگر از طرح‌های مرکز بوده که در شش استان و هفت کلانشهر اجرا می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اجرای این طرح در اقصی نقاط کشور خاطرنشان کرد: تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، ساری، ارومیه و کاشان از جمله شهرهای مجری این طرح هستند.
معاون رسانه‌ای مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی ادامه داد: امسال طرح مدارس حجاب در 114 مدرسه سراسر کشور و 686 کلاس درس اجرا می‌شود و بالغ بر 21 هزار دانش‌آموز را زیر پوشش طرح قرار می‌دهد.
وی با اشاره به فعالیت‌های مربیان در مدارس ابتدایی بیان کرد: 202 مربی آموزش دیده به دانش‌آموزان دختر پایه‌های سوم، چهارم و پنجم ابتدایی آموزش‌هایی در زمینه رعایت حجاب ارائه می‌دهند و پاسخگوی شبهات و سؤالات آنها در زمینه حجاب هستند.
رمضانی خاطرنشان کرد: 4 هزار دانش‌آموز در قالب 16 مدرسه در ارومیه، هزار و 900 دانش‌آموز در قالب 10 مدرسه در کاشان، 2 هزار و 540 نفر در قالب 15 مدرسه در اصفهان و 2 هزار و 300 دانش‌آموز در قالب 10 مدرسه در شیراز زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: 4 هزار و 200 دانش‌آموز در 25 مدرسه در ساری، هزار و 850 دانش‌آموز در 24 مدرسه در منطقه یک تهران، 2 هزار و 200 دانش‌آموز در 14 مدرسه در مشهد از آموزش‌های طرح مدارس حجاب بهره‌مند می‌شوند.
معاون رسانه‌ای مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی عنوان کرد: هماهنگی لازم با آموزش و پرورش صورت گرفته و مربیان در ساعاتی به جز ساعات درسی در خدمت مدرسه قرار می‌گیرند و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول