اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار مرکزی سمیرم خبر داد:

ضرورت راه‌اندازی جایگاه معاینه فنی خودرو در سمیرم

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی سمیرم گفت: راه‌اندازی و فعالیت جایگاه معاینه فنی خودرو در سمیرم لازم است.

ضرورت راه‌اندازی جایگاه معاینه فنی خودرو در سمیرم
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، روح‌الله شهبازی ظهر امروز در نشست شورای حمل و نقل شهرستان با اشاره به مواصلاتی بودن جاده سمیرم با استان‌های همجوار، راه‌اندازی جایگاه معاینه فنی خودرو را در سمیرم ضروری برشمرد و اظهار داشت: به منظور توسعه همه جانبه شهرستان از اجرای این طرح نباید غفلت کرد بلکه با سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری در این زمینه در بلند مدت سود بسیاری به دست می‌آوریم.
وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده اضافه کرد: با صدور مجوز از طریق استانداری این طرح به مدت یک‌ ماه در اختیار شهرداری سمیرم قرار می‌گیرد که در صورت عدم اجرای آن در زمان مشخص شده، شورای حمل و نقل اقدامات مربوطه را انجام می‌دهد.
بخشدار مرکزی سمیرم یادآور شد: با توجه به اینکه ورود وسایل حمل و نقل سنگین به شهر ممنوع است، پس بنابراین باید جایگاه معاینه وسایل سبک و سنگین از یکدیگر مجزا شود.
این مسئول همچنین با اشاره مطرح شدن مشکلات حمل و نقل برون شهری شهر حنّا بیان داشت: پلیس راه سمیرم باید از عبور ومرور خودروهای مسافربری که در مسیر حنّا - سمیرم بدون داشتن صورت وضعیت فعالیت می‌کنند جلوگیری و به شدت برخورد قانونی شود.
شهبازی با تأکید بر پرداخت پنج درصد عوارض کرایه خودروی مسافرتی رانندگان این شهر تصریح کرد: هم‌اکنون 13 دستگاه مینی‌بوس و خودروی مسافربری در مسیر سمیرم - حنا فعالیت می‌کند.
وی به طرح ایجاد دست‌انداز و سرعت‌گیر در معابر شهر حنّا توسط شهرداری حنّا اشاره کرد و افزود: چنانچه مسیرهایی که توسط اداره راهنمایی و رانندگی بر اساس نیاز جانمایی شده شهرداری قصد انجام این طرح را بر اساس اصول فنّی - مهندسی داشته باشد، شورای حمل و نقل شهرستان موافقت برای اجرای آن موافقت می‌کند.
بخشدار مرکزی سمیرم بر عمومی کردن پلاک‌های خودروهای مسافربری مسیر شهرونک - سمیرم اذعان داشت: پلیس راه با رانندگان خودروهایی که با پلاک شخصی مسافرکشی می‌کنند برخورد جدی کنند تا به نصب پلاک عمومی بپردازند.
به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با بیش از یک‌صد روستا و دو بخش مرکزی و پادنا و چهار شهر حنّا، کمّه، ونک و سمیرم در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول