اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تقدیر از واحدهای برتر کرمانشاه در همایش روز ملی کیفیت

خبرگزاری فارس: همزمان با روز ملی کیفیت با حضور مسئولان استان کرمانشاه از مدیران واحدهای صنعتی برتر در محل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از واحدهای برتر کرمانشاه در همایش روز ملی کیفیت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، این سازمان همزمان با سالروز ملی کیفیت، همایشی با حضور مسئولان، صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار کرد.
بنابراین گزارش، این همایش با توجه به اینکه استان کرمانشاه یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه صادرات شناخته می‌شود و لازم است که تولیدات آن از کیفیت بالایی برای دستیابی به توان رقابتی با تولیدات سایر رقبا در بازارهای جهانی به خصوص عراق برخوردار باشد، حائز اهمیت بود.
در این همایش، برخی از تولیدکنندگان استان به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مشکلات، خواسته‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
واحدهای تولیدی نمونه استان در سال 90 از نظر استانداردسازی محصولات نیز در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند که اسامی آنها عبارت است از رنگسازان غرب، شرکت گل مریم صحنه، محورسازان زاگرس، روژین تاک، شرکت جهان فولاد، شرکت نازگل و شرکت فرآورده‌های لبنی بهار دالاهو که این شرکت در سطح ملی نیز واحد نمونه شناخته شد.
همچنین سید ایمان ذوالنوری و سلمان نظری مدیران واحدهای تولیدی تعاونی 237 کاوه بالاس و بهار دالاهو و نیز نسرین فرج‌اللهی مدیر شرکت صنایع محورسازان زاگرس نیز به عنوان مسئولان نمونه کنترل کیفیت استان شناخته شدند و از آنها با اهدای لوح و تندیس، قدردانی به عمل آمد. 
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول