اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لاریجانی در جمع نخبگان سمنانی:

توحش آمریکا به دلیل پیروزی اسلام‌گرایان / غرب جرات جسارت به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب جرات جسارت به ما را ندارد،‌گفت: تهدیدات اخیر دشمن مانند جیغ‌های پیرزن‌ها است.

توحش آمریکا به دلیل پیروزی اسلام‌گرایان / غرب جرات جسارت به ایران را ندارد
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به سمنان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در جمع نخبگان شهر سمنان اظهار داشت: حکما معتقدند که مسئله ولایت شان مهمی دارد و به معنای مجرایی است که توسط آن فیض الهی به همه می‌رسد.

وی با بیان اینکه فیض الهی از طریق سلسه ولایت به ما می‌رسد،افزود: اگر شان مسئله ولایت را خوب درک کنیم جهان بینی انسان هم تغییر می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 32 سال گذشته و در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب ما همواره در تب و تاب بودیم؛ گستاخی‌های اخیر رژیم صهیونیستی خیلی چیز عجیبی نیست و ما حرف‌های گستاخانه‌تر از این را هم شنیده‌ایم.

لاریجانی تصریح کرد: این حرف‌ها مثل جیغ‌های پیرزن‌هایی است. لذا نباید سر و صداهای آنها را جدی گرفت.

وی اضافه کرد: قصد دشمن از این سر و صداها ترساندن ملت است و قطعا مسئولان هم باید وظیفه خود را در این رابطه انجام دهند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در شرایط فعلی که غرب با مشکلاتی مواجه است جرات جسارت به کشوری قدرتمند را ندارد.

لاریجانی گفت: یکی از دلایل گستاخی‌های اخیر تحولاتی است که در منطقه به وجود آمده است، غرب نمی‌خواهد مهندسی جدید منطقه را ببیند لذا عصبانی است چرا که بخش زیادی از قدرت خود را از دست داده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سفر اخیرم به اروپا یکی از مسئولان اروپایی به صراحت گفت که انزوای رژیم صهیونیستی و همچنین نقش پررنگ ایران در حال حاضر دو مشکل اساسی ما است که من در جواب به وی گفتم دلیل این مسئله اشتباهات خود شماست. چرا که شما مکررا از دیکتاتورها حمایت کردید و در مسائل منطقه‌ای هم تا آنجایی که می‌توانستید این کار را ادامه دادید که این مسئله باعث تنفر ملت‌ها از شما شد.

وی تصریح کرد: تنفر امروز ملت‌ها از آمریکا به خاطر کارهایی است که آنها انجام دادند.

لاریجانی اضافه کرد: ممکن است آمریکایی‌ها به خاطر پلشتی‌هایی که در عراق داشتند و مردم را از خود متنفر کردند برای خود دنبال یک دشمن غربی بگردند که البته این مسئله باعث مضحکه آنها شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی این سؤال را مطرح کرد که چرا آمریکا راجع به دیگر کشورها اظهار نظر نمی‌کند و افزود: دلیل این مسئله این است که ما تاثیرگذاریم و از تفکر الهام بخش امام خمینی (ره) پیروی می‌کنیم.

وی خاطرنشانکرد: باید به دشمنان حق بدهیم که جیغ بزنند و عصبانی باشند چرا که آنها مهره‌های مهمی مثل مصر را که جاده صاف کن اسرائیل بود، از دست داده‌اند.

لاریجانی ادامه داد: اینکه در انتخابات تونس اسلامگرایان پیروز می‌شوند طبیعی است که آمریکایی‌ها هم متوحش شوند.

رئیس مجلس افزود: پیشرفت‌های داخل ایران برای دشمن سخت و ناخوشایند است و به همین دلیل دشمن همواره به دنبال مسئله سازی در داخل کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حقیقتی که به دنبال آن هستیم این است که اسلام باعث سربلندی ما شده و دشمن هم به دنبال این است که اسلام را در حکومت ما از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با تحریم‌ها ما هزینه دادیم و سختی کشیدیم اما بالاخره صاحب فناوری شدیم که یکی از این فناوری‌ها انرژی هسته‌ای و فناوری نانو است.

لاریجانی اضافه کرد: پیشرفت‌های کشور مربوط به دولت‌های خاصی نبود و در واقع این استراتژی رهبری بود که فرمودند "ما باید در مرزهای دانش حرکت کنیم".

وی اظهار داشت: دشمن خود متعرف است که رشد و ترقی ایران حالت جهشی پیدا کرده لذا گاهی کارهایی انجام می‌دهد که ما دست از تلاش برداریم. اما خودشان امروز فهمیده‌اند که ما امروز زیر بار حرف زور نخواهیم رفت.
ادامه دارد...
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول