اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز؛

نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو در سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته، صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، فرماندار سنندج، مدیران اجرایی استان و مدیران بخش‌های خصوصی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در سنندج افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو در سنندج افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه، به حرکت رو به رشد برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و تجاری در استان طی چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور با توجه به همجواری استان کردستان با کشور عراق، توسعه صادرات، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولیدات داخل از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها است.
سیروس شاه‌غیبی با اشاره به اینکه کشور ما در زمینه تولید خودرو و صنایع وابسته از جایگاه خوبی برخوردار است که علاوه بر تولید نیاز بازارهای داخل می‌تواند بخشی از نیاز بازارهای خارجی را هم پوشش دهد، گفت: لازم است با دعوت از هیئت‌های خارجی به داخل استان و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در داخل استان و یا خارج از کشور در راستای تسخیر بازارهای خارجی تلاش کرد.
وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در خصوص تولید قطعات سبک و سنگین، تصریح کرد: دولت حمایت‌های لازم و معافیت‌های مالیاتی لازم را برای سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در استان به عمل می‌آورد و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیال راحت اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.
در نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته سنندج 16 شرکت برتر کشور و سه نمایندگی از استان کردستان در مساحتی به متراژ دو هزار متر مربع حضور دارند.
این نمایشگاه تا 21 ماه جاری آماده بازدید علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول