اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حجت‌الاسلام نبویان:

دانشگاه‌های کشور باید اصلاح شوند

خبرگزاری فارس: عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت: دانشگاه‌های کشور باید در زمینه‌های مختلف اصلاح شوند.

دانشگاه‌های کشور باید اصلاح شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در جلسه کرسی آزادی اندیشی با موضوع آزادی بیان، اندیشه، مطبوعات در دانشگاه آزاد خرم‌آباد اظهار داشت: در دانشگاه‌های ما علوم اسلامی خوانده نمی‌شود و تئوری‌های اقتصادی، روانشناسی و جامعه شناسی امام صادق (ع) جایگاهی ندارد، پس باید این دانشگاه‌های اصلاح شوند.
 وی افزود: اگر آزاد اندیشی در جامعه و دانشگاه بود کرسی آزاد اندیشی نمی‌گرفتیم، معتقدم آزادی بچه‌های مذهبی و حزب اللهی در ایران محدودتر از دیگران است.
نبویان با تاکید بر اینکه در جامعه‌ای آزادی است که در آن گناه نباشد، افزود: جامعه مدرن آزادی ستیز است، چرا که مخالف رسیدن انسان به کمالات انسانی هستند.
عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: تنها اندیشه عقلانی اندیشه اسلام و قرآن است، که انسان را به سمت کمالات انسانی هدایت می‌کند.
نبویان با تاکید بر اینکه پیشرفتی که در غرب مطرح می‌شود، باطل است اظهار داشت: چه کسی گفته است که تکنولوژی دال بر پیشرفت است، پیشرفت باید معنا شود.
عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پیشرفت انسان و پیشرفت ابزار انسان نباید با هم مخلوط شوند، اما ما را گول زده‌اند و می‌گویند هشت کشور صنعتی دنیا، چه کسی این را گفته، اصلاً برهان و منطق این گفته چیست.
وی در ادامه  با بیان اینکه وضعیت فوتبال با آن وضعی که پیش آمد اصلاً قابل ذکر نیست،گفت: در سینماهای ما هم در پشت صحنه هر کاری که بخواهند می‌کنند.
نقویان با بیان اینکه در کلاس‌های دانشگاه هم مگر چند استاد و دانشجو از امام و رهبری دفاع می‌کنند، اظهار داشت: در خنده بازار هم افراد را مسخره می‌کنند، از طرفی بچه حزب اللهی‌ها و چادری‌ها را که می‌آیند در جامعه مسخره می‌کنند، با این حال واقعی اگر در جامعه و دانشگاه آزاد اندیشی بود، کرسی آزاد اندیشی نمی‌گرفتیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول