اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار شهرستان جلفا:

مسئولان نظام باید الگویی اسلامی ـ ایرانی برای مردم باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جلفا گفت: مسئولان نظام باید الگویی اسلامی ـ ایرانی برای مردم باشند.

مسئولان نظام باید الگویی اسلامی ـ ایرانی برای مردم باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جلفا، حسنعلی رنجبر در نشست شورای اداری شهرستان جلفا افزود: کار فرهنگی و حضور مسئولان در برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان کمرنگ است و این وضعیت باید اصلاح شود.
وی افزود: مسئولان نظام در تمام عرصه‌ها برای مردم الگو هستند و باید تلاش کنند الگویی اسلامی ـ ایرانی برای مردم باشند و لازمه آن مشارکت مسئولان در برنامه‌های فرهنگی همدوش با مردم است.
رنجبر در ادامه آمادگی کامل ادارات برای برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را متذکر شده و از همکاری مسئولان شهرستان با ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن و نیز کاروان‌های راهیان نور تشکر کرد.
امام جمعه شهرستان جلفا نیز در این نشست با بیان اینکه استمرار حکومت اسلامی در سایه زنده نگهداشتن حماسه غدیرخم است، گفت: این فرهنگ باید به نسل‌های جوان انتقال یافته و نباید به فراموشی سپرده شود.
حجت‌الاسلام علی انتظاری اظهار کرد: پایه و اساس حکومت اسلامی نشات گرفته از حماسه غدیر است و باید اصل غدیر در تمام ممالک اسلامی نهادینه شود.
وی با بیان اینکه عاشورا از غدیر نشات گرفته نه غدیر از عاشورا افزود: اگر واقعه غدیر نبود چه بسا حماسه عاشورا هم به وجود نمی‌آمد و این دو با یکدیگر ارتباط دارند.
وی، حفظ و انتقال فرهنگ غدیر توسط مسئولان را متذکر شد و گفت: مشارکت مسئولان در غدیر هم کار فرهنگی است و هم کار عبادی و معنوی تلقی می‌شود و اجر اخروی دارد.
امام جمعه جلفا، از نبود فرهنگ غدیر در برخی مسئولان ابراز تاسف کرد و افزود: در نظام اسلامی همه کارگزاران باید در مدار غدیر و ولایت حرکت کنند.
انتظاری تصریح کرد: مسئولان باید با رعایت کامل شعائر دینی و مذهبی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در پیشبرد نظام اسلامی تلاش کنند و حرکت خارج از محدوده شایسته حکومت اسلامی نیست.
وی، به ضرورت کارهای فرهنگی از جمله برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با محوریت غدیر اشاره و بر نقش سازنده آن در زنده ماندن حماسه غدیر در جامعه اسلامی تاکید کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تعهدات اشتغال‌زایی استان آن را مفید ارزیابی کرد.
یونس فاتح بیان کرد: از مجموع 2 هزار و 424 تعهد اشتغال‌زایی در شهرستان جلفا تاکنون یک‌هزار و 168 نفر در سامانه رصد ساماندهی شدند و از این نظر رتبه ششم استانی نصیب جلفا شده است.
وی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شهرستان جلفا برای رفع معضل بیکاری تاکید و در این راستا منطقه آزاد ارس را بهترین فرصت برای تحقق تعهدات اشتغال‌زایی در این شهرستان بیان کرد.
فاتح، بر نقش برجسته استان و شهرستان در اشتغال‌زایی اشاره و تصریح کرد: بهترین روش برای اشتغال‌زایی توجه بیشتر به مشاغل خانگی است که در این راستا گام‌های مثبتی برداشته شده است.
در این نشست مدیران جدید کمیته امداد حضرت امام (ره)، ورزش و جوانان، شرکت نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا برای اعضا معرفی شدند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول