اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در همایش ملی سوانح و تصادفات جاده‌ای در زنجان صورت می‌گیرد؛

تقدیر از اقدام خلبان شهبازی در فرود اضطراری بوئینگ 727

خبرگزاری فارس: در دومین همایش ملی سوانح و تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی در زنجان از اقدام ارزشمند خلبان هوشنگ شهبازی در فرود اضطراری بوئینگ 727 تقدیر می‌شود.

تقدیر از اقدام خلبان شهبازی در فرود اضطراری بوئینگ 727
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دومین همایش ملی سوانح و تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی از صبح امروز به میزبانی دانشگاه آزاد زنجان برگزار می‌شود.
استفاده از روش‌های آماری و تحلیلی در بررسی تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی نقش پلیس، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های غیر دولتی در کاهش تصادفات تکنیک‌های موثر در کاهش تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی نقش انسان، جاده، وسیله نقلیه و محیط در تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی روش‌های ارتقای فرهنگی استفاده کنندگان از جاده‌ها و راه آهن و همچنین سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و نقش آن در کاهش تصادفات از اهم محورهای این همایش است.
این همایش با مشارکت بیش از 65 دانشگاه و 32 شرکت یا سازمان دولتی و خصوصی اعم از مشاورین، پیمانکاران و حضور اساتید صاحب‌نام دانشگاه‌های کشور، مدیران ارشد حوزه‌های حمل و نقل و ایمنی، مسئولان انتظامی کشور و دانشجویان به ویژه در مقطع تحصیلات دانشگاه‌های کشور موید فراگیر بودن این کنفرانس است.
گفتنی است، در فراخوان مقاله‌ها بالغ بر 350 مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس دریافت شده که از این تعداد 32 مقاله برای سخنرانی و 59 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.
در حاشیه این همایش قرار است از اقدام ارزشمند خلبان شهبازی در فرود اضطراری بوئینگ 727
تقدیر شود.
گفتنی است، یک فروند هواپیمای مسافربری ایران ایر که حامل 94 مسافر از مسکو به تهران بود به دلیل بروز نقص فنی بدون باز شدن چرخ جلو در فرودگاه مهرآباد تهران فرود اضطراری کرد.
خلبان هواپیمای بوئینگ 727 که 26 مهرماه جاری با پرواز 742 از مسکو به مقصد تهران حرکت می‌کرد، در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی متوجه باز نشدن چرخ جلو هواپیما شده و بعد از اجرای تمامی دستورالعمل‌های پروازی هواپیما را بدون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشاند.
این اقدام خلبان هوشنگ شهبازی بازتاب گسترده‌ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول