اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

افزایش 30 درصدی رضایت مردم از پلیس در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان در جلسه کمیسیون دفتر نظارت همگانی با اشاره به افزایش 30 درصدی رضایت مردم از پلیس گفت: دفتر نظارت همگانی مکمل مرکز فوریت‌های پلیسی است.

افزایش 30 درصدی رضایت مردم از پلیس در زنجان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ یحیی شرفی اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی با هدف جلب مشارکت و اعتماد عمومی، اخذ بازخورد ماموریت‌ها و عملکرد یگان‌های انتظامی با شعار "شما پلیس ما باشید" شکل گرفته و تا کنون نیز موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد: همان طوری که سامانه 110 به نیازهای پلیسی مردم در زمان مشخص پاسخگوست دفتر نظارت همگانی نیز باید بر حسن عملکرد ماموران و یگان‌های پلیس نظارت بیشتری داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به مشابه سال قبل تقدیر و قدردانی مردم از پلیس در استان 30 درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: دفتر نظارت همگانی تاکنون توانسته پل ارتباطی بین مردم و ناجا باشد و نقش مهمی برای انتقال اطلاعات و درخواست‌های مردم در حوزه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس را ایفا کند.
شرفی گفت: در حوزه کاری پلیس دو محور مهم کمک گرفتن از مردم برای کنترل بر مجموعه ناجا و تأثیرگذاری مردم که یکی از ارزش‌ها و سرمایه‌های نیروی انتظامی است و این حوزه پیوسته در ارائه عملکرد خود به جامعه و مردم پیشگام بوده تا مردم نیز ناجا را در مأموریت‌های محوله یاری دهند.
وی در پایان گفت: در راستای پاسخگویی به مردم مسئولان انتظامی استان هر دو هفته یک بار در دفتر نظارت همگانی حضور یافته و پاسخگوی مشکلات انتظامی شهروندان هستند. 
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول