اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شب گذشته در 20 کیلومتری اصفهان اتفاق افتاد؛

زایمانی به یاد ماندنی بدون دسته گل

خبرگزاری فارس: شب گذشته در 20 کیلومتری شهر اصفهان زنی 28 ساله که مراحل زایمان او آغاز شده بود، با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی کوشک، فرزندش با سلامت کامل متولد شد.

زایمانی به یاد ماندنی بدون دسته گل
حجت‌‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر در ارتباط با شرح این حادثه اظهار داشت: ساعت 20.18 دقیقه شب گذشته، مرد جوانی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (115) خمینی شهر تماس گرفت و اعلام کرد که همسر 28 ساله باردارش در حالی که با خودروی شخصی از شهرستان تیران به مقصد اصفهان حرکت می‌کردند در حال زایمان است.
وی ادامه داد: اتاق فرمان خمینی شهر بلافاصله پس از دریافت این گزارش با پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی کوشک تماس گرفت و پرسنل این پایگاه را به منظور ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به این زن باردار به فلکه کهریزسنگ و در 20 کیلومتری اصفهان اعزام کرد.
تکنیسین اعزام شده برای امداد‌رسانی به این زن باردار اعزام شده به محل بیان کرد: پس از رسیدن به محل با خانمی 28 ساله روبرو شدیم که مراحل زایمان او در خودروی شخصی آغاز شده بود لذا او را به داخل آمبولانس منتقل کرده و برای ادامه زایمان به او کمک کرده و نوزاد را با سلامت کامل متولد کردند.
وی افزود: این زن جوانی که نخستین بارداری و زایمان خود را پشت سر گذاشت، پس از تولد نوزاد با شرایط مطلوبی به منظور انجام بررسی‌های پزشکی به بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر منتقل شد.
امینی با اشاره به اینکه تأمین سلامت مادران باردار از اهداف و شعارهای جهانی است لذا یکی از رسالت‌های تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، زایمان مادران باردار در مواقع اضطراری است، گفت: به شهروندان عزیز تأکید می‌شود، چنانچه با موارد اضطراری در زایمان زنان باردار مواجه شدند، با شماره تماس 115 تماس بگیرند.
به گزارش فارس، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ابتدای سال جاری 15 مورد زایمان زنان باردار را انجام داده‌اند که در سه مورد نوزادان دو قلو بوده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول