اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر خبر داد:

اجرای مطلوب طرح تحول اجتماعی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: طرح تحول اجتماعی طرحی اساسی در کشور است که در بوشهر با حمایت‌های مجموعه مدیریت ارشد استان روند مطلوبی دارد.

اجرای مطلوب طرح تحول اجتماعی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا عرفان پیش از ظهر امروز در نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی این استان اظهار داشت: طرح تحول طرحی راهبردی در وزارت کشور است که اجرای آن زمینه تسهیل پیاده سازی برنامه‌ها و فعالیت‌ها را به همراه دارد.
وی گفت: در اجرای طرح تحول و تحرک در وزارت کشور به دنبال تحکیم و تعالی بنیاد خانواده و پیشبرد امور زنان مبتنی بر ارزش‌های اسلامی هستیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: بهینه‌سازی مدیریت امور زنان و خانواده در سطح خردتری در اجرای این طرح در دستور کار است که امیدواریم با اجرا و انجام مطلوب آن به اهداف این طرح دست یابیم.
وی یادآور شد: در همین راستا اجرای سیاست‌ها و تعیین خط مشی‌ها از سوی ستاد طرح و ارتقا توان مدیریت امور زنان و خانواده در استان به عنوان برنامه‌های این طرح در حال پیگیری است.
عرفان اضافه کرد: همچنین هم‌اندیشی به منظور ارتقا کارایی و اثر بخشی فعالیت‌ها و ارتقا سطح کیفی و کمی امور پژوهشی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.
وی ارتقا و پیشبرد برنامه‌ها از طریق سفرهای استانی هیئت دولت و تبلیغ و اطلاع‌رسانی را از دیگر برنامه‌های طرح تحول وزارت کشور ذکر کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: از آنجا که امروز ایران اسلامی به الگویی در منطقه و دنیا تبدیل شده انتظار است توانمندسازی زنان، دختران و خانواده‌های ایرانی و ارتقا توانمندی‌های آنان نیز مورد توجه قرار گیرد و با جدیت پیگیری شود.
وی گفت: در این طرح مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به دلیل نوع کاری و ارتباطی که با مردم دارند بیشتر مورد توجه و تاکید هستند.
عرفان بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر، داشتن اطلاعات آماری جمعیت حوزه کاری مشاوران فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و چگونگی وضعیت آنها ضروری است و امیدواریم با افق دید وسیعی که وجود دارد بتوانیم با اولویت بندی برنامه ها زمینه‌های خوبی در این راستا فراهم کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول