اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

5/1 میلیون مصرف‎کننده گاز طبیعی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در استان گلستان تاکنون تعداد یک میلیون و 537 هزار و 300 نفر از نعمت گاز برخوردار هستند که این خدمات از برکات نظام مقدس جمهوری و دولت خدمتگزار است.

5/1 میلیون مصرف‎کننده گاز طبیعی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری استان و 75 درصد جمعیت روستائی نیز از این انرژی طبیعی استفاده می‎کنند که در مجموع می‎توان گفت حدود 88 درصد جمعیت استان مصرف‎کننده گاز هستند 
وی تصریح کرد: در همین رابطه درسال جاری نیز این شرکت توانسته تاکنون تعداد 81 هزار و 260 نفر از جمعیت استان را نعمت گاز بهره‎مند سازد.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر در استان هر چهار روز یک روستا به جمع مشترکان گاز اضافه می‎شود افزود: نگاه دولت خدمتگزار توسعه گازرسانی در سطح کشور است و نکته قابل توجه در این زمینه آن است که غالب این خدمات ارائه شده در دولت‎های نهم و دهم که با شعار محرومیت‎زدائی و عدالت‎محوری شروع به کارکرد است.
سنگدوینی گفت: در استان گلستان قبل از دولت نهم تعداد 861 هزار نفر از جمعیت استان از نعمت گاز بهره‎مند بودند ضمن اینکه در دولت نهم و دهم شاهد رشد 79 درصدی در روند توسعه گازرسانی استان بودیم و تعداد  676 هزار و 300 نفر به مجموع مصرف‎کنندگان گاز طبیعی اضافه شد.
وی از مصرف‎کنندگان خواست تا با عنایت به الگوی تعیین شده، مصرف گاز خود را مدیریت کرده تا مشمول پرداخت هزینه‎های اضافی نشوند.
استان گلستان با جمعیت افزون بر یک میلیون و 687 هزار و  نفر در شمال شرقی کشور واقع شده که حدود یک میلیون و 537 هزار و 300 نفر معادل 88 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول