اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

میدان ورودی روستای ترک‌آباد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار از احداث میدان ورودی روستای ترک‌آباد این شهرستان خبر داد.

میدان ورودی روستای ترک‌آباد احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی روستای ترک‌آباد که در محل دهیاری و با حضور دهیار و جمعی از مسئولان اردکان برگزار شد، با اشاره به لزوم احداث میدان ورودی روستای ترک‌آباد اظهار داشت: احداث این میدان با توجه به موقعیت ویژه روستای ترک‌آباد که در کنار جاده ترانزیتی شمال به جنوب واقع شده، حیاتی است.
وی با اشاره به تلفات انسانی وارد شده به واسطه فقدان میدان ورودی مناسب روستا بیان کرد: متاسفانه تعدادی از مردم این روستا به علت رمپ ورودی غیراستاندارد و نامطلوبی که وجود دارد مجروح شده یا جان خود را از دست داده‌اند.
کمالی با اشاره به توسعه روستای ترک‌آباد در دو بخش قدیم و جدید نیز عنوان کرد: این روستا به یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان تبدیل شده و ضروری است احداث این میدان با جدیت دنبال شود.
فرماندار اردکان با بیان اینکه این روستا با 3هزار و 200 نفر جمعیت پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین روستای شهرستان اردکان است، خاطرنشان کرد: احداث میدان ورودی روستای ترک‌آباد به رفع این مشکل همچنین بهسازی و زیباسازی ورودی روستا و شهر اردکان و ایجاد فضای کافی به منظور ایمنی و رفاه بیشتر مسافران در حال تردد در مسیر خواهد انجامید.
کمالی گفت: مراحل مطالعه، مکان‌یابی و جانمایی این میدان انجام شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبار لازم همچنین تعامل نهایی با مسئولان استان، عملیات اجرایی احداث این میدان تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد.
کمالی، اعتبار اولیه این میدان را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این اعتبار از محل اعتبارات دهیاری تامین شده و برآورد نهایی نیز 2میلیارد و 300 میلیون ریال است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول