اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون عمرانی شهردار ساری خبر داد:

دومین روگذر شهر ساری در آستانه بهره‌برداری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار ساری گفت: دومین روگذر شهر ساری با عنوان پل الغدیر واقع در میدان خزر تا پایان آبان سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

دومین روگذر شهر ساری در آستانه بهره‌برداری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید فرزانه کناری شامگاه سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه موضوعاتی که در شورای شهر ساری مطرح می‌شود دغدغه شهرداری نیز است، ابراز داشت: با انتخاب پیمانکاران مقتدر در هر یک از مناطق سه گانه شهر ساری اقدام به ترمیم حفاری‌های مرکز استان کرده‌ایم تا با استفاده از فعالیت کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری بتوانیم بهترین بهره را برده باشیم.
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری ایده‌آل و متناسب با مرکز استان نیازمند فعالیت‌های بیشتر و حمایت از سوی مسئولان هستیم، اذعان داشت: کارهای نکرده زیادی در ساری است ولی بی‌انصافی است که بگوئیم شورای سوم و شهرداری کم کار بودند.
فرزانه ادامه داد: از ابتدای فعالیت شورای سوم شهر ساری شخم زده بود و با اقدامی جدی آسفالت‌های شهر شبانه انجام می‌شد و شهرداری نیز با فشارهای زیاد برخلاف تصمیم‌های اتخاذ شده مجوز حفاری را برای دستگاه‌های اجرایی حفار صادر می‌کند.
این مسئول امور شهری مرکز مازندران با بیان اینکه شهرداری ساری براساس برنامه محوری به فعالیت امور شهری می‌پردازد، خاطر نشان کرد: اجرای طرح جامع شهری، ایجاد پروژه‌های الحاقی حریم شهری، مباحثی همچون توسعه فضای سبز، مبلمان شهری و فعالیت‌های عمرانی از سوی شهرداری براساس برنامه بوده است.
فرزانه از بهره‌برداری پل الغدیر واقع در میدان خزر ساری خبر داد و گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری پل الغدیر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی میزان اعتبار جذب شده شهرداری ساری از ابتدای سال تاکنون را بالغ بر28  میلیارد تومان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شهرداری ساری برای محقق شدن بودجه 100 میلیاردی باید در اخذ طلب خود جدی برخورد کند و در تبلیغات گسترده‌ای از همشهریان بخواهد که تخفیف 25 درصدی عوارض و جرایم افزایش نمی‌یابد بلکه در ماه‌های پایان سال به 10 تا 15 درصد کاهش مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول