اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز فرهنگی سپاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی مطلع عشق در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه پاسداران و خانواده‌هایشان در سطح استان سیستان و بلوچستان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی مطلع عشق در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، زهرا کیانی اظهار کرد: این مسابقه با هدف افزایش دانش، آگاهی‌های دینی، اخلاقی، تربیتی، اجتماعی، سیاسی و علمی خانواده پاسداران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور ایجاد انگیزه بین خانواده برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مسابقه بیش از هزار و 930 نفر از خانواده پاسداران و بازنشستگان سپاه در سراسر استان برگزار می‌شود.
مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این مسابقه نخستین مرحله است که به صورت غیرحضوری در زمینه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در طول هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود که بیش از 700 نفر از شهرستان زاهدان در این مسابقه فرهنگی شرکت می‌کنند.
کیانی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی غیرحضوری جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) با هدف تعمیق مبانی اعتقادی و معنوی خانواده پاسداران در طول دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.
وی گفت: این مسابقه به منظور ارتقای و تعمیق آگاهی خانواده‌ها در زمینه اصول عقاید و احکام در مقابله با جنگ نرم دشمنان، آموزش غیرحضوری اعتقادات و احکام را با برگزاری مسابقه از کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول