اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رحیمی در جلسه معاونین حقوقی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها خبر داد

ورود قاچاقی البسه میکروبی و غیر استاندارد به کشور

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس‌جمهور از ورود برخی پوشاک فاقد استاندارد و آلوده به برخی میکروب‌ها از مجرای قاچاق به کشور خبر داد.

ورود قاچاقی البسه میکروبی و غیر استاندارد به کشور
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه معاونین پارلمانی و حقوقی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها با بیان اینکه آثار نامطلوب پدیده قاچاق محدود به عرصه اقتصادی نمی‌شود، اظهار داشت: عوارض مخرب این معضل در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و حتی بهداشت و سلامت نیز رخنه کرده است و نمونه آن ورود برخی پوشاک فاقد استاندارد و آلوده به برخی میکروب‌ها است که از مجرای قاچاق وارد کشور می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به تصویب لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با حمایت و دفاع معاونین حقوقی و پارلمانی دستگاه‌های اجرایی، این لایحه پس از طرح در صحن علنی مجلس نیز به تصویب رسیده و بتواند گام موثری در جهت کاهش میزان کالاهای وارداتی از طریق قاچاق باشد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات مثبت و سازنده‌ای تا کنون در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اتخاذ شده است که کدگذاری کالاها، الکترونیکی کردن اسناد حمل و نقل، کاهش زمان صدور مجوزهای لازم برای واردات کالا، شناسایی کلیه انبارها و مراکز نگهداری اجناس از جمله این تصمیمات است.

در این جلسه که نماینده ویژه رئیس‌جمهور و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزیر دادگستری، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور و معاونین حقوقی وزارتخانه‌ها حضور داشتند، در خصوص لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول