اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مشهد؛

زمان برگزاری جشنواره راه روشن به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری راه روشن با دو ماه تاخیر برگزار می‌شود.

زمان برگزاری جشنواره راه روشن به تعویق افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری راه روشن، سید امیرمرتضوی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت: جشنواره راه روشن به چند دلیل با تاخیر و پس از ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: به‌دلیل اینکه سطح جشنواره راه روشن در کشور بالااست، باید نمود بیشتری داشته باشد و از آنجایی که هدف اصلی این جشنواره بالابردن آستانه حساسیت مردم در بحث پیشگیری از وقوع جرم با زبان فرهنگ و هنر است، باید در زمان بهتری برگزار شود.
مرتضوی حجم زیاد آثار رسیده به جشنواره و تقاضای هنرمندان را،از دلایل به تاخیر افتادن این جشنواره فرهنگی هنری دانست و خاطرنشان کرد: قصد داریم در مراسم اختتامیه، از حضور مسئولان عالی رتبه قوه قضاییه نظیر آیت‌الله آملی لاریجانی، وزرا محترم و سایر مسئولان کشوری بهره‌مند شویم.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: رویکرد اصلی قوه‌قضاییه، اطلاع رسانی و آموزش صحیح است و می‌تواند این امر سبب پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی شود.
وی گفت: به همین منظور در دادگستری استان خراسان رضوی، کمیته‌های اطلاع‌رسانی با محوریت معاونت رئیس کل دادگستری استان تشکیل شده و سعی دارد اطلاع‌رسانی سودمند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد و همکاری بین اصحاب رسانه را ارتقا دهند.
مرتضوی به کاهش آمار جرم در 6 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: آمار استان خراسان رضوی نسبت به سال گذشته در قتل عمد، تجاوز به عنف، سرقت‌های مسلحانه و غیرمسلحانه کاهش چشمگیری داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول