اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان خبر داد:

حضور وزنه‌بردار گیلان در مسابقات فرانسه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان از حضور وزنه‌بردار گیلانی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری فرانسه خبر داد.

حضور وزنه‌بردار گیلان در مسابقات فرانسه
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی ظهر امروز در جمع مدیران ورزش استان در سالن اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: در هفتاد و نهمین دوره رقابت‌های جهانی، 450 وزنه‌بردار از 49 کشور 9 روز با هم رقابت می‌کنند.
وی افزود: اصغر ابراهیمی وزنه‌بردار گیلانی به همراه تیم‌ ملی وزنه‌‌برداری ایران برای حضور در این دوره رقابت‌های جهانی راهی پاریس شد.
به گفته این مسئول، ابراهیمی ملی‌پوش دسته 94 کیلوگرم گیلان و کاپیتان تیم ملی بزرگسالان به همراه تیم ملی 8 نفره ایران راهی پاریس شد تا به مصاف حریفان برود.
وی ادامه داد: با انجام رکوردگیری بین احد سنجابی، اصغر ابراهیمی و نواب نصیرشلال و مقایسه وزنه‌های این سه وزنه‌بردار با حریفان آنها در پاریس، با صلاحدید مربیان سنجابی از تیم ملی خط خورد.
مباحی خاطرنشان کرد: سجاد بهروزی در وزن 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی در وزن 85 کیلوگرم، سعید محمدپور و اصغر ابراهیمی در وزن 94 کیلوگرم، محمدرضا براری و نواب نصیر شلال در وزن 105 کیلوگرم و سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در وزن 105 + کیلوگرم از ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.
وی مدت برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان را از 14 تا 22 آبان در پاریس عنوان کرد. 

* بانوان دارگون بت گیلان قهرمان کشور شدند
 رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان نیز در این جلسه با اشاره به رقابت‌های دارگون بت قهرمانی بانوان کشور بیان داشت: با پایان یافتن رقابت‌های 2 هزار متر تعقیبی بانوان در رشته دراگون بوت، قهرمان این بخش از مسابقات مشخص شد.
اسماعیل شکری افزود: تیم بانوان گیلان در این بخش با 12:06 به قهرمانی رسید و تیم تهران با تنها 8 ثانیه اختلاف و 12:14 به مقام دوم دست یافت و اصفهان در این بخش با زمان 12:44 در مکان سوم ایستاد.
به گفته وی، در این بخش تیم‌های هرمزگان، بوشهر، آذربایجان غربی، خوزستان، کرمانشاه و ساوه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول