اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

دعوت از ۲ فوتبالیست قزوینی به اردوی آمادگی تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: دو فوتبالیست قزوینی به اردوی آمادگی تیم ملی جانبازان و معلولین کشورمان دعوت شدند.

دعوت از ۲ فوتبالیست قزوینی به اردوی آمادگی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، کامران یزدی و جواد رضائیان دو فوتبالیست قزوینی پس از درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین استان قزوین پس از درخشش و کسب عنوان نایب قهرمانی کشور و همچنین دریافت کاپ فنی‌ترین بازیکن توسط کامران یزدی ورزشکار شایسته استان، از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین دو بازیکن از استان قزوین برای حضور در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان که در تهران برگزار می‌شود به تیم ملی دعوت شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: کامران یزدی و جواد رضائیان که در مسابقات قهرمانی کشور درخشش خوبی داشتند، موفق شدند جواز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی را کسب کنند.
وی در ادامه با اشاره به حضور تیم قزوین در رقابت‌های لیگ دسته یک هاکی بانوان کشور توضیح داد: پنجمین دوره مسابقات هاکی لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور نماینده استان به میزبانی اراک آغاز شده است که دور رفت این مسابقات با شرکت هشت تیم از استان‌های کرمان، قزوین، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان جنوبی، فارس و گلستان به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد.
محمودی یادآور شد: تیم قزوین نیز با توجه به برگزاری اردوهای آمادگی در قزوین و دیدارهای تدارکاتی با استان‌های همجوار، آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات دارد.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و دور برگشت آن در اسفند ماه سال جاری خواهد بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول