اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد؛

اتمام مطالعات سدهای نیمه تمام خلخال تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال خواستار اتمام مطالعات سدهای در دست اجرای این شهرستان تا پایان سال جاری شد.

اتمام مطالعات سدهای نیمه تمام خلخال تا پایان امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبدالهی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس امور آب خلخال اظهار داشت: جدیت در اتمام سدهای در دست احداث خلخال باید انجام شود چرا که مردم نیازمند بهره‌مندی از برکات این سدها هستند.
وی با تاکید بر اینکه آغاز مطالعات سد نیاخرم، اندبیل و شهید پستی هشتجین از سال 83 بوده است، افزود: ما خواستار اتمام هرچه سریع‌تر این مطالعات تا پایان سال جاری هستیم.
این مسئول بیان داشت: حداقل باید در اوایل سال آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی یکی از این سه سد باشیم تا مردم بیش از این به نارضایتی خود از عملکرد مسئولان ادامه ندهند.
عبداللهی با توجه به اینکه آب شرب خلخال از محل سد بفراجرد تامین خواهد شد، ابراز داشت: همزمان با احداث این سد باید عملیات اجرایی تصفیه‌خانه و شبکه انتقال آب نیز آغاز شود چرا که اگر ساخت سد به اتمام برسد اما شبکه انتقال آب موجود نباشد عملاً مردم خلخال از استفاده آب شرب این سد بی‌بهره‌ خواهند بود.
فرماندار خلخال همچنین به وجود آب‌های گرم معدنی خلخال نیز اشاره و خواستار جذب سرمایه‌گذاران در این زمینه شد.
وی با بیان اینکه عملکرد آب منطقه‌ا‌ی استان در این شهرستان در گذشته ضعیف بوده، ابراز داشت: بسیاری از خواسته‌های مردم در بخش آب تحقق نیافته است .
عبداللهی ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیر جدید اداره امور آب خلخال عملیات اجرایی خط انتقال آب سد بفراجرد و آغاز کار مطالعات سدهای اندبیل، نیاخرم و هشتجین انجام و اجرای این پروژه‌ها بزودی آغاز شود .
این مسئول همچنین خواستار تعیین تکلیف دو پروژه پمپاژ آب زراعی روستاهای مزرعه و طارم‌دشت خلخال شد، و گفت: انتظار می‌رود پروژه‌های مربوط به آب آشامیدنی و آب زراعی شهرستان به جدیت از سوی مدیر جدید امور آب پیگیری شود .
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین با تقدیر از رئیس اسبق امور آب خلخال، ذبیحی بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول