اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین شورای اداری جوان مهریز برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین شورای اداری جوان شهرستان مهریز با حضور معاونان و مشاوران فرماندار مهریز برگزار شد.

نخستین شورای اداری جوان مهریز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، در این نشست که پیش از ظهر امروز با حضور سید محمد رستگاری معاون فرماندار مهریز و مسعود خلیلی مشاور جوان فرماندار مهریز برگزار شد، راه‌های تسهیل حضور فعال جوانان در عرصه‌های تصمیم‌سازی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون فرماندار مهریز در این نشست هدف از تشکیل این جلسه را ورود ایده‌های خلاقانه به بدنه اجرایی و اداری و ایجاد رابطه دو سویه با جوانان انقلابی و آشنایی بیشتر اعضا با اهداف و وظایف شورا و ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر به منظور تشکیل جلساتی در آینده برای این شورا دانست.
سیدمحمد رستگاری، حل مشکلات جوانان در زمینه مسکن و ارائه تسهیلات ازدواج با افتتاح شبکه فعالان ازدواج که یکی از مصوبات کمیته ساماندهی امور جوانان این شهرستان است را از دیگر اهداف مهم این شورا دانست.
وی همچنین بر لزوم همکاری و همدلی برای پیشرفت و تعالی شهرستان مهریز تأکید کرد.
رستگاری همچنین با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد به کارگیری توان جوانان در عرصه‌های مختلف همچنین دیدگاه‌های رئیس جمهور در تزریق ایده‌های خلاقانه جوانان، ارتباط گیری و استفاده از نظرات جوانان به ویژه نخبگان را با اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد: در آینده شورای اداری جوان شهرستان بتواند تصمیمات و مصوبات مفیدی را برای تصمیم‌گیری در شورای اداری شهرستان ارائه کند.
وی همچنین با اشاره به دستورالعمل استاندار یزد مبنی بر حضور مشاور جوان دبیران کارگروه‌ها و کمسیون‌های شهرستان در جلسات و پیگیری مصوبات این جلسات بر لزوم اجرای این دستورالعمل تاکید کرد و از مشاوران جوان مدیران مربوط خواست تا با جدیت هرچه بیشتر ضمن حضور در جلسات شهرستان پیگیری مصوبات این جلسات را تا حصول نتیجه مطلوب انجام دهند.
مشاور جوان فرماندار مهریز نیز در این نشست به تشریح ساختار سازمان فراگیر مشاوران جوان همچنین شورای اداری جوان شهرستان پرداخت و از مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا با ارتباط و تعامل خوب و مناسب با نخبگان و جوانان فعال شهرستان زمینه مشارکت بیش از پیش آنها در جلسات کارگروه‌ها و نیز شورای اداری جوان شهرستان را فراهم آورند.
محمد خلیلی با اشاره به تشکیل شورای شهرستانی سازمان فراگیر جوانان و معرفی اعضای این شورا از اعضا خواست تا با جدیت و پیگیری هرچه بیشتر و ارتباط مؤثر با نخبگان حوزه خود، نسبت به معرفی آنان همچنین ثبت‌نام از طریق پرتال فرمانداری مهریز زمینه همکاری هرچه بیشتر آنان را فراهم آورند.
در این نشست کمیته‌ها و مسئولان کمیته‌های این شورا مشخص شدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول