اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

عرضه 206 هزار تن سیب زمینی تولید آذربایجان شرقی به بازار

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از عرضه 206 هزار و 500 تن سیب‌زمینی تولید استان به بازارهای مصرف خبر داد.

عرضه 206 هزار تن سیب زمینی تولید آذربایجان شرقی به بازار
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  ایوب ایرانی‌فام  صبح امروز در جلسه تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: 90 درصد از سیب زمینی تولید پاییزه استان برداشت شده و 10 درصد باقی مانده نیز تا 20 آبان‌ماه جاری برداشت و در مجموع 206 هزار و 500 تن انواع سیب‌زمینی، به بازارهای مصرف استانی و کشوری عرضه خواهد شد.
وی همچنین اضافه کرد: تولید پیاز پاییزه در استان 245 هزار و 799 تن با سطح زیر کشت 5 هزار و 815 هکتار و با عملکرد 43 تن در هکتار پیش‌بینی شده و در حال حاضر 95 درصد محصول برداشت و پنج درصد باقی مانده نیز تا روزهای آتی برداشت خواهد شد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما در استان و تغییرات ناگهانی وضع دما و نزولات جوی از بهره‌برداران بخش زراعی استان درخواست کرد، در اسرع وقت ممکن، نسبت به جمع آوری محصول اقدامات لازم را انجام دهند تا از وارد آمدن خسارت به محصول و تضرر مالی جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول