اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان؛

عکاس فارس رتبه برتر بخش عکس را کسب کرد

خبرگزاری فارس: حمیدرضا نیکومرام عکاس خبرگزاری فارس در استان اصفهان در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان رتبه برتر را به دست آورد.

عکاس فارس رتبه برتر بخش عکس را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان شامگاه گذشته، برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان و نخستین جشنواره فرااستانی مطبوعات معرفی شدند.
این جشنواره در دو قسمت محلی و سراسری و در 11 بخش و چهار بخش ویژه برگزار شد و حمیدرضا نیکومرام عکاس خبرگزاری فارس در استان اصفهان موفق شد در بخش عکس سراسری این جشنواره مقام دوم را کسب کند.
اسامی نفرات برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:
در بخش گزارش سراسری محمدرضا شکراللهی، مرجان سیف‌الدین و آرزو فلاح هر سه از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند و مرکز در گروه محلی بخش گزارش نیز روح‌الله کریمی از روزنامه 19 دی رتبه نخست، زهرا شمس از نشریه فرصت رتبه دوم و آسیه عسگری از روزنامه نصف جهان رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش خبر سراسری نیز آسیه معینی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اصفهان رتبه نخست، محمدرضا باباقربانی از روزنامه کیهان رتبه دوم و پروانه سادات عبدالهی از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رتبه سوم را به دست آوردند و در گروه محلی نیز لیلا یزدانی، آزاده حافظی و زهره یعقوبی هر سه از روزنامه اصفهان زیبا رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش مقاله سراسری بهمن توکلی فرد از روزنامه اطلاعات رتبه نخست، محمدرضا شکراللهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) رتبه دوم و مهدی قربانی از نشریه عصر ارتباطات رتبه سوم و در گروه محلی ماهنامه موج عصر، ماهنامه جوان کویر و روزنامه 19 دی رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش سرمقاله و یادداشت سراسری رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب الهام رحیمی از خبرگزاری مهر، حسن طاهری از نشریه فرهنگ و پویا و محی‌الدین احسان دوست از خبرگزاری دانشجو و در گروه محلی امیر محزونیه از روزنامه اصفهان زیبا، مهران موسوی خوانساری از روزنامه نصف جهان و آسیه اسدپور از روزنامه جام جم ویژه اصفهان کسب کردند.
در بخش ویژه نیز حسین نقدی از نشریه فاخته رتبه اول، علیرضا صلواتی از خبرگزاری ایمنا رتبه دوم و محمدامین مهرآذین از رسانه برتر صنعت رتبه سوم را به دست آوردند.
رتبه‌های اول تا سوم در بخش مصاحبه سراسری را به ترتیب علیرضا صلواتی از خبرگزاری ایمنا، سمیه قنبری از خبرگزاری ایسنا و مسعود سعیدی از خبرگزاری ایمنا و در گروه محلی نفیسه اجلوییان از روزنامه اصفهان زیبا، روح‌الله حاجی حیدری، محسن حیدری فرد و محمد حسین باقری (به طور مشترک) از نشریه فرصت رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش تیتر سراسری رتبه‌های اول تا سوم را نفیسه یزدانی از روزنامه اطلاعات، امیر ترقی‌نژاد از روزنامه جام جم و زینب تاج‌الدین از خبرگزاری ایمنا و در گروه محلی سمیرا خدری از روزنامه نصف جهان، ریحانه‌السادات سجادی از روزنامه جام جم و امیر اکبری از روزنامه اصفهان امروز کسب کردند.
رتبه‌های اول تا سوم در بخش عکس سراسری را آریا جعفری از خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا نیکومرام از خبرگزاری فارس و حسین بهارلو از خبرگزاری ایمنا و در گروه محلی عباس پوستین‌دوز از روزنامه نصف جهان، خسرو خالقی از نشریه فوتبال ایرانی و محمدرضا ابطحی از نشریه فرصت به دست آوردند.
در بخش طنز مکتوب سراسری سید امین تویسرکانی از نشریه پیام ساختمان و تأسیسات رتبه اول و زهرا دری از روزنامه همشهری رتبه دوم را کسب کردند و در گروه محلی صلیبه پنجه‌پور از روزنامه اصفهان زیبا، جواد جهان آرایی از نشریه آرمان و مهدی رفائی از روزنامه زاینده‌رود رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.  
در بخش طراحی، گرافیک و صفحه آرایی ماهنامه دانش نما رتبه اول، نشریه فوتبال ایرانی رتبه دوم و نشریه آسمان شب رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش کاریکاتور علی اسدی از روزنامه کیهان حائز رتبه اول سراسری شد و در گروه محلی روزنامه نصف جهان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کرد.
محمد رضا قربانی از نشریه نمای اندیشه در بخش مقاله بیداری اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا علاءالدین از نشریه فرهنگ کوثر در بخش عفاف و حجاب و مهران موسوی خوانساری از روزنامه نصف جهان در بخش فرهنگ عمومی نیز جوایزی دریافت کردند.
به گزارش فارس، ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان و نخستین جشنواره فرااستانی مطبوعات با حضور استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، قم و یزد از 12 تا 14 آبان‌ ماه در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد و آیین اختتامیه آن شامگاه گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول