اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود؛

اجرای ۵۰ ویژه برنامه در کانون پرورش فکری بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: هم زمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی بیش از 50 ویژه برنامه در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار می‌شود.

اجرای ۵۰ ویژه برنامه در کانون پرورش فکری بوشهر
به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، زکیه امیر پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به دلیل تقارن هفته کتاب و کتابخوانی با هفته ولایت و عید سعید غدیر، محور بیشتر ویژه برنامه‌های این هفته در کانون موضوع «غدیر و ولایت» است.
این مسئول فرهنگی بیان داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی بیش از 50 ویژه برنامه در سطح 15 مرکز فرهنگی هنری ثابت، پستی و سیار روستایی استان بوشهر اجرا می‌شود، این برنامه‌ها از 21 آبان آغاز و تا روز 30 آبان ماه ادامه دارد.
امیرپور در تشریح برنامه‌های کانون استان گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرهای بوشهر، ریگ، جم و اهرم جشن کتاب برپا می‌شود، همچنین در این هفته در مراکز فرهنگی هنری، بوشهر دو، خورموج، دالکی، وحدتیه و گناوه نمایشگاه کتاب و تولیدات فرهنگی کانون برپا می‌شود.
امیرپور گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور می‌شود.
مدیر کانون استان بوشهر کتاب را موجب توسعه و تکامل جامعه بشری دانست و تصریح کرد: مسیر پیشرفت و ترقی بشر در طول تاریخ با توجه به کتاب و مبادلات فرهنگی بین جوامع تسهیل شده است.
امیرپور یکی از برنامه‌های مهم کانون را توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان دانست و بیان کرد: بیشتر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به طور مستقیم با کتاب ارتباط دارد.
امیر پور با دعوت از خانواده‌های بوشهری برای حضور در برنامه‌های کانون گفت: در روزهای 25 و 26 آبان ماه نیز با حضور منتخبین قصه‌گو از شش استان جنوبی کشور، میزبان پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در بوشهر هستیم.
تقدیر از اعضا کتابخوان برتر کانون طی سال گذشته در بوشهر، کنگان، جم، گناوه، کاکی و وحدتیه، برپایی کارگاه‌های مختلف، تصویرگری کتاب و کتابسازی، جلسات نقد و بررسی کتاب، مسابقات مختلف شامل نقاشی، روخوانی کتاب، خوشنویسی، معرفی نویسندگان و شاعران برگزیده و جوان استان، نمایشگاه‌های نشریه دیواری، نقاشی، حضور مربیان کانون در مدارس و حضور دانش آموزان در مراکز کانون و پخش فیلم از جمله برنامه های مهم مراکز استان در این هفته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول