اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

اختصاص بودجه برای تحصیل مطلوب دانش‌آموزان شاهد ضروریست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: اختصاص بودجه و تهیه امکانات و شرایط مورد نیاز برای تحصیل مطلوب دانش‌آموزان شاهد ضروری است.

اختصاص بودجه برای تحصیل مطلوب دانش‌آموزان شاهد ضروریست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسین پاک‌سرشت در جلسه ستاد اجرایی مدارس شاهد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان شاهد و خانواده معظم شهدا و تأکید بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب لازم است تا برای تحصیل دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از بسیج همه امکانات استفاده شود.
وی افزود: لازم است تا برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد برنامه‌ریزی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: درسال تحصیلی جاری 4 هزار و 916 دانش‌آموز در 14 مدرسه شاهد استان تحصیل می‌کنند.
غلامرضا محمدقاسمی افزود: در این استان توجه ویژه‌ای به مدارس شاهد استان می‌شود.
بر پایه این گزارش: رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هم در مراسم محوری زنگ طناورز که با حضور مسئولان آموزش و پرورش و تربیت بدنی استان در مجتمع ورزشی شهید بهشتی زاهدان برگزارشد گفت: برای اجرای این طرح از قبل مدرسان، دوره‌های لازم را دیده‌اند و از امروز آن را به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.
رضا مسستان بیان کرد: اهداف این طرح، تقویت و بهره‌وری لازم از ساعت درس تربیت بدنی در مدارس، بهبود وضعیت بدنی و آمادگی جسمانی و حرکتی دانش‌آموزان، ترویج ورزش‌های کم هزینه و کمک به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.
علی احمدی معاون هماهنگی اداره کل  آموزش و پرورش استان هم ترویج فرهنگ ورزش‌های کم هزینه و کارآمد مثل پیاده‌روی و طناب زنی را تقویت روح، جسم و شادابی دانش‌آموزان برای فراگیری علم و دانش، مفید و برنظارت اجرایی آن در زنگ ورزش تأکید کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول