اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری آذربایجان‌شرقی:

دستگاه‌های برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی، دستگاه‌های نمونه و برتر استان را معرفی کرد.

دستگاه‌های برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، علیرضا حاجی‌خیاط اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دهگانه تحول اداری دولت خدمتگزار، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد است که از طریق سیستم ارزیابی و سنجش عملکرد دستگاه‌های اجرایی و جشنواره شهید رجایی به‌عنوان سمبل خدمت به مردم اجرا می‌شود.
وی افزود: جشنواره شهید رجایی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا در نظام اداری و توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی برگزار می‌شود.
حاجی‌خیاط، ارتقای کارآمدی، بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد و گفت: در استان آذربایجان‌شرقی 10 دستگاه اجرایی و 14 کارمند در قالب تیم‌های کاری به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شده‌اند.
وی، با ارائه گزارشی از نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر استان ادامه داد: اداره کل بیمه خدمات درمانی استان، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی همچنین شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و اداره کل امور مالیاتی استان به همراه تیم‌های کاری خود در محورهای چهارگانه شاخص‌های عمومی به‌عنوان دستگاه‌های برتر استانی انتخاب شده‌اند.
حاجی‌خیاط یادآور شد: سازمان جهاد کشاوری و شرکت آب و فاضلاب شهری استان هم در بعد شاخص‌های اختصاصی به‌عنوان دستگاه‌های برتر استانی و شرکت توزیع برق شهرستان مراغه به عنوان واحد برگزیده شهرستانی در جشنواره شهید رجایی استان انتخاب شده‌اند.
وی ادامه داد: سرفصل شاخص‌های مورد ارزیابی دستگاه‌ها مجموعاً 250 شاخص عمومی به همراه شاخص‌های اختصاصی دستگاه اجرایی مربوطه در محورهای استقرار دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، اصلاح فرآیند و تمرکززدایی، توانمندسازی آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی، خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع بود که ارزیابی آن با مشارکت 18 هزار نفر از مراجعان 96 دستگاه اجرایی و سازمان‌های مختلف در 412 واحد اداری استان انجام شد. 
مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری گفت: بررسی و تحلیل نتایج میانگین امتیازات دستگاه‌های اجرایی استان در طی سنوات گذشته حاکی از آن است که میانگین امتیاز استان در یک روند صعودی ارتقا یافته به طوری‌که میانگین درصد تحقق اهداف دستگاه‌های اجرایی استان از 51 درصد در سال 1384 به رقم 74 درصد در سال 1389 و در شاخص‌های اختصاصی از 85 درصد در سال 1384 به رقم 97 درصد در سال 1389 ارتقا یافته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول