اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسرکشور انجام شد؛

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس سیستان‌

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه عمومی با استکبار ستیزی در مدارس سیستان نواخته شد.

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس سیستان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی که به صورت محوری در دبیرستان دخترانه 17 شهریور زابل برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی استکبار در جنگ نرم تصرف فکر و ذهن دانش‌آموزان است.
وی افزود: دشمن سعی می‌کند با برنامه‌ها و روش‌های مختلف فکر خلاق جوانان و نوجوانان را تسخیر کند ولی به برکت هوشیاری و بصیرتی که معلمان در دانش‌آموزان ایجاد ‌کرده‌اند نمی‌گذارند که سنگری از سنگرهای انقلاب اسلامی توسط دشمن تسخیر شود.
وی از حضور پرشور دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی 13آبان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بیداری و هوشیاری معلمان و دانش‌آموزان خنثی کننده همه دسیسه‌های دشمنان است و هر دانش‌آموز به‌عنوان یک بسیجی و روشنگر و امر به معروف و نهی از منکر با تمام هجمه‌های دشمنان به مبارزه بر می‌خیزد.
مدیر آموزش و پرورش در ادامه یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزان را خودشناسی اعلام کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان اگر توانمندی خود را بشناسند ضمن کسب اعتماد به نفس و حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های گروهی به خداشناسی نیز رسیده و در برابر خواسته‌های نامشروع دیگران نیز مقاومت می‌کنند.
وی خطاب به دانش‌‌آموزان گفت: اگر نتوانیم از توانمندی‌هایمان استفاده کنیم ابزاری می‌شویم برای استفاده دشمن زیرا خواسته دشمن همین است.
وی عنوان کرد: با حفظ و کسب علم و دانش ضمن اینکه گوهر خودمان را در صدف چادر حفظ می‌کنیم دشمن را نیز مایوس کرده و نمی‌گذاریم که بر فکر و تفکر ما رخنه کند.
در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی نواخته شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول