اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وضعیت بلاتکلیفی تیم هندبال ذوب‌آهن؛

آسیایی شدن ذوب‌آهن در گرو حل مشکلات مالی است

خبرگزاری فارس: مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن موجب شده تا وضعیت اعزام تیم هندبال این باشگاه به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

آسیایی شدن ذوب‌آهن در گرو حل مشکلات مالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم هندبال ذوب‌ آهن ایران در حالی قرار است بامداد سه‌شنبه هفته آینده برای حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا راهی شهر دمام عربستان شود که به دلیل مشکلات مالی انجام این سفر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در حالی از روز جمعه 20 آبان ‌ماه با حضور 12 تیم از غرب آسیا و بدون حضور تیم‌های شرق این قاره در شهر دمام عربستان آغاز می‌شود که تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.
به دلیل مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن، هنوز کارهای لازم برای این سفر انجام نشده و احتمال اعزام نشدن تیم هندبال این باشگاه به رقابت‌های قهرمانی آسیا وجود دارد.
 
*ابراهیمی: جریمه هم شویم؛ پرداخت نمی‌کنیم
در شرایطی که چند هفته قبل خبر از حل مشکلات مالی باشگاه ذوب ‌آهن و ادامه فعالیت تیم‌های غیر فوتبالی این باشگاه به گوش رسید، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از تداوم وضعیت بحرانی این باشگاه و بی‌ نتیجه بودن جلسه‌ها با استانداری اصفهان خبر می‌دهد.
خسرو ابراهیمی با اشاره به وضعیت بحرانی این باشگاه و نامشخص ماندن وضعیت تیم‌های این باشگاه گفت: متاسفانه وضعیت بحرانی باشگاه ذوب آهن همچنان ادامه دارد، جلسه با مسئولان استانداری و استاندار بازدهی نداشت و راهکارهایی که استاندار برای درآمدزایی باشگاه ارائه کرده بود به نتیجه نرسید.
وی به وضعیت مبهم تیم هندبال ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: تیم هندبال ذوب آهن باید دو روز دیگر به مسابقات آسیایی اعزام شود، اما پولی برای اعزام این تیم نداریم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن عدم اعزام تیم هندبال ذوب‌آهن با جریمه روبرو می‌شود، اما ابراهیمی مدعی است اگر تیم هندبال را اعزام نکنیم جریمه می‌شویم ولی پولی هم نداریم که بدهیم.
وی تاکید کرد: در مقطعی از فصل مسئولان تصمیم گرفتند تیم‌های غیر فوتبالی را منحل کنند، اما استانداری با این مسئله مخالفت کرد و قرار بود به باشگاه کمک شود که این مسئله صورت نگرفته است.
 
*مرتجی: اطلاعی از اعزام تیم ندارم
سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با وجود اینکه خبر از ادامه تمرینات این تیم می‌دهد اما از وضعیت اعزام یا عدم اعزام تیم به مسابقات آسیایی اعلام بی‌اطلاعی می‌کند.
شهداد مرتجی با بیان اینکه تمرینات تیم ذوب‌آهن سه ماه است که پیگیری می‌شود، افزود: در جریان وضعیت باشگاه برای اعزام تیم به عربستان نیستم اما این قدر اطلاع دارم که بازیکنان هنوز بابت فصل گذشته 60درصد مطالباتشان را دریافت نکرده‌اند.
وی ادامه داد: مشکل به وجود آمده ارتباطی به مدیریت فعلی ندارد و مشکل از مدیریت گذشته است که قرارداد بازیکنان را تسویه نکرده‌اند.
 
*برنامه حضور در عربستان
تیم ذوب‌آهن قرار است ساعت پنج بامداد روز سه‌‎شنبه هفته آینده با پرواز تهران - دوحه - دمام راهی عربستان شده و ساعت 9 صبح به وقت محلی وارد شهر دمام شود اما هنوز محل اسکان این تیم مشخص نشده است.
همچنین روادید اعضای کاروان 27 نفره ذوب‌ آهن هنوز صادر نشده است، اما طبق وعده مسئولان سفارت عربستان، روادید آنها طی روزهای آینده صادر می‌شود.
در صورت سفر به کشور عربستان و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در روز 30 آبان‌ ماه و پس از پایان رقابت‌ها، تیم ذوب آهن از دمام راهی مدینه شده و پس از حضور در این شهر و زیارت قبرستان بقیع، دوم آذرماه راهی شهر مکه مکرمه شده و دو روز نیز در این شهر حضور دارد.
تیم ذوب‌آهن اصفهان نیمه شب روز چهارم آذرماه با پرواز جده - دوحه - تهران به ایران بازگشته و ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه پنجم آذر ماه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول