اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌ اوقاف وامور خیریه شهرستان قم؛

دوره‌های آموزشی تخصصی مهدویت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین دوره آموزش‌های تخصصی مهدویت، ویژه خواهران و برادران در جوار آستان مقدس علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی تخصصی مهدویت برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام سیدحامد میرحسینی با اعلام این موضوع‌ و گرامیداشت دهه ولایت بیان جوانب مختلف  مهدویت و پاسخ به شبهات اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در این زمینه را امری لازم دانست.
وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت مباحث مهدویت، این اداره با هدف ترویج و گسترش معارف مهدویت، در سطح جامعه، اقدام به آموزش معارف مهدویت در مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس علی بن جعفر (ع)‌ با استفاده از اساتید مجرب مجموعه بنیاد مهدی موعود کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم آشنایی کلی با مباحث مهدویت، ترویج و تعمیق فرهنگ صحیح انتظار، تقویت باورهای مردم و جهت‌دهی صحیح به شور و اشتیاق آنان به مهدویت، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و پیرایش معارف مهدویت از خرافات و تحریف  را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست.
وی خاطر‌نشان کرد: این دوره‌ها در سه  مرحله مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌شود که در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره ارائه می‌شود.
میرحسینی افزود: ثبت‌نام ‌در این دوره‌ها برای عموم بلامانع است و متقاضیان می‌تواننداز 14 لغایت 25 آبان ماه با مراجعه حضوری به دفتر فرهنگی آستان مقدس علی بن جعفر (ع) یا تماس تلفنی با شماره 7206497 در این دوره‌ها ثبت نام کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول