اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار ناحیه 5 شهرری خبر داد:

جمع آوری 40 کارتن خواب‌ در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار ناحیه 5 شهرری از آغاز طرح ساماندهی معتادان بی‌خانمان در جنوب تهران خبر داد و گفت: در راستای انجام این طرح 40 کارتن خواب‌ در جنوب تهران جمع‌آوری و انتقال یافتند.

جمع آوری 40 کارتن خواب‌ در جنوب تهران
احمد غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با شروع  فصل پاییز و سرد شدن نسبی هوا ،طرح ساماندهی معتادین بی خانمان و کارتن خواب در منطقه 20 آغاز شد.
احمد غلامی با اشاره به این خبر گفت: با هماهنگی و همکاری کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم (ع) در ماه جاری و در یک طرح فوریتی کلیه معتادان بی خانمان از سطح معابر، بوستان‌ها و پیاده راه حرم جمع‌آوری شده‌اند.
وی در ادامه افزود: همجواری با جاده‌های برون مرزی و استان‌های جنوبی کشور و وجود بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و تردد سالانه بیش از 10 میلیون مسافر و زائر به شهرری، منجر به افزایش تعداد کارتن خواب‌ها و متکدیان در این منطقه شده است.
غلامی تاکید کرد: این معتادان به  مرکز بازپروری شفق معرفی شده و پس از غربالگری و معاینه عمومی در یک دوره 21 روزه تحت درمان قرار می‌گیرند.
شهردار ناحیه 5 شهرری تصریح کرد: علاوه بر بازدیدهای میدانی برای  شناسایی متکدیان، پیام‌های شهروندان از طریق سامانه 137 نیز در معرفی و شناسایی افراد کارتن خواب موثر است و شهروندان می‌توانند برای جمع آوری این افراد با شماره تلفن 137 تماس حاصل کنند.
غلای در پایان تاکید کرد: با هدف ارتقای انضباط اجتماعی، طرح جمع آوری متکدیان و معتادین پرخطر با همکاری نیروی انتظامی انجام شده که از نتایج آن کاهش وقوع جرائم و افزایش ضریب امنیت اجتماعی در سطح منطقه است.
همچنین چندی پیش رئیس کلانتری 175 حضرت عبدالعظیم (ع)  از دستگیری 73 کارتن خواب و معتاد پر خطر و ساماندهی آنها  خبر داد.
ابوالقاسم باقری گفت: در راستای طرح امنیت محله محور ماموران این کلانتری اقدام به اجرای طرح جمع آوری کارتن خواب‌ها و معتادین پر خطر در سطح پارک‌ها در حوزه استحفاظی این کلانتری انجام شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح که  46 کارتن خواب و 27 معتاد پر خطر شناسایی و دستگیر و با هماهنگی با شهرداری تحویل معاونت اجتماعی شهرداری و کمپ شفق شدند.
رئیس کلانتری 175 در پایان با تصریح این موضوع که طرح امنیت محله محور بنابر درخواست شهروندان به اجرا در آمده است گفت: تداوم این طرح ها تا پاکسازی کامل ادامه دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول