اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور؛

2 بوکسور قمی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دو بوکسور قمی با درخشش در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی بوکس کشورمان برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک دعوت شدند.

2 بوکسور قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دعوت از نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی بوکس به اردوی آماده‌سازی این تیم در حالی صورت گرفت که بوکسورهای کشورمان باید خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان از روز یکشنبه پانزدهم آبان ‌ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود و تا 10 فروردین سال 91 زیر نظر کادر فنی ادامه خواهد یافت تا تیم ملی به بهترین شرایط آمادگی دست یابد.
اردوی تیم ملی بوکس در حالی تشکیل می‌شود که برنامه‌های مهمی پیش روی ملی پوشان کشورمان در این دوره از مسابقات قرار دارد و اردوی تیم ملی بوکس تا زمان برگزاری دومین دوره مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن، تداوم خواهد داشت.
دومین مرحله رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک 2012 لندن در فروردین ماه سال 91 به میزبانی کشور قزاقستان و در شهر آستانه این کشور برگزار می‌شود که امید زیادی به موفقیت بوکسورهای توانمند کشورمان در این مسابقات وجود دارد.
در بین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در شهر آلماتی قزاقستان، دو بوکسور شایسته و توانمند استان قم نیز حضور خواهند داشت.
محمد مردی و فروتن گل آرا دو بوکسور قمی حاضر در اردوی تیم ملی بوکس کشورمان هستند، نفراتی که در اوزان 52 و 60 کیلوگرم پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی در آبادان، درخشش قابل توجهی داشتند.
بوکسورهای مدعی در پیکارهای قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در آبادان با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت محمد مردی خود را تا آستانه حضور در جمع چهار بوکسور برتر رساند و فروتن گل آرا نیز با اقتدار موفق به کسب مدال طلا شد.
مدعیان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور و کسب سهمیه تیم ملی، جدال خود برای کسب عناوین برتر را در اوزان منهای 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 90 و به اضافه 91 کیلوگرم برگزار کردند.
بوکسور توانمند وزن 60 کیلوگرم استان قم یعنی فروتن گل آرا در این دوره از پیکارها بعد از اینکه موفق شد حریفان خود را تا قبل از دیدار نهایی با قدرت و اقتدار پشت سر بگذارد، در دیدار نهایی نیز موفقیت‌آمیز عمل کرد و مقام قهرمانی را همراه با عنوان فنی‌ترین بوکسور به خود اختصاص داد.
این بوکسور ارزنده در مسابقه نهایی وزن 60 کیلوگرم مقابل حسین علیخانی نماینده هیئت بوکس استان کرمان به میدان رفت و در نهایت با غلبه بر حریف خود توانست عنوان قهرمانی و سکوی نخست پیکارهای قهرمانی کشور را از آن خود کند.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول