اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کهگیلویه:

ورودی‌های شهر دهدشت به سرعت اصلاح شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه شهر دهدشت برای پذیرایی از مهمانان غیر بومی و استفاده شهروندان باید زیباسازی شود، گفت: ورودی‌های شهر دهدشت باید به سرعت اصلاح شود.

ورودی‌های شهر دهدشت به سرعت اصلاح شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ناصر رضایی شامگاه جمعه در بازدید از پروژه‌های شهری دهدشت اظهار کرد: افزایش سرانه فضای سبز در زندگی شهروندان و تجدید روحیه آنان ضروری به نظر می‌رسد.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه همه وظیفه داریم در نظام جمهوری اسلامی برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنیم، ابراز داشت: در این بین وظایف شهرداری‌ها بسیار سنگین بوده که لازم است همه به کمک این نهاد خدمات‌رسان شتافته و برخی گره‌ها را که با تعامل باز می‌شوند از سر راه برداریم.
رضایی در ادامه اضافه کرد: در این رابطه شهرداری باید با شاخصه‌ها و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای زیباسازی و معماری مناسب و فضای سبز کافی برنامه مدونی را طراحی کند.
رضایی افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی باید از محل مشارکت‌های مردمی برای زیباسازی معابر شهری استفاده کنیم و در زمینه پایان کار ساختمان‌های شهری باید اولویت به نماسازی داده شود.
فرماندار کهگیلویه و رئیس شورای سلامت این شهرستان تصریح کرد: زیباسازی فضای شهرها تاثیرات روانی برای جسم و روح مردم داشته و باید برای سلامتی و نشاط ساکنین آن اقدامات عمرانی در شهرها اجرایی شود.
وی متذکر شد: به دلیل این تاثیرگذاری، پارک بلاد شاپور در ورودی شهر دهدشت در عید نوروز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رضایی گفت: این پارک 10 هکتار وسعت دارد که تاکنون 700 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده است.
فرماندار کهگیلویه با قدردانی از خدمات شهرداری دهدشت خاطرنشان کرد: تلاش ما در فرمانداری کهگیلویه بر این است که در اجرای پروژه‌های شهری دهدشت یار و یاور شهرداری بوده و رایزنی‌های خود را با مسئولان عالی استانی برای کمک و مساعدت به این شهرداری به صورت مستمر ادامه دهیم.
رضایی در بازدید از پروژه‌های کانال سرپوشیده فاضلاب، کشتارگاه و ورودی‌های شهر دهدشت، با قدردانی از کارهای انجام شده، دستور اجرایی شدن سریع اصلاح ورودی‌های شهر دهدشت را صادر کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول