اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

نشانه‌های اضمحلال آمریکا نمایان شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان گفت: نشانه‌های اضمحلال آمریکا با توانمندی‌های جمهوری اسلامی روز به روز نمایان می‌شود.

نشانه‌های اضمحلال آمریکا نمایان شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه آغازین در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود، تصریح کرد: وظیفه تمام اقشار جامعه این بوده که از این دستاوردها محافظت و برای تداوم راه‌ امام و شهدا همت کنند.
وی افزود: برای تداوم این مسیر باید تجمعات ضد استکباری در هر برهه از زمان و به ویژه توسط نسل جوان انجام گیرد.
خطیب جمعه شیروان با بیان اینکه هیچ‌وقت شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبان ملت نخواهد افتاد، اظهار داشت:‌ ۱۳ آبان انقلاب دومی بوده که به دست دانشجویان پیرو خط امام و رهبری انجام شد و توانست چهره واقعی آمریکا را بر همگان آشکار کند.
حجت‌الاسلام کوثری با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا بر پستی و کوتاه‌فکری استکبار واقف شده‌اند، یادآور شد: بروز حوادث ۱۳ آبان گواهی بر قابل تداوم بودن بروز حوادث ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام سند گویایی از توطئه‌های دشمنان علیه ملت‌های مسلمان است.
امام جمعه شیروان اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شجاعت‌های دانشجویان و دانش‌آموزان در این روز بزرگ سبب شد تا همه مردم و نظام‌های دنیا بدانند که همیشه یک قدرت حاکم بر دنیا نیست و جهان نیازمند ارزش‌های والا، انسانی و خدایی است.
حجت‌الاسلام کوثری تسخیر لانه جاسوسی را یکی از دستاوردهای مهم بعد از انقلاب خواند و گفت: گرامی‌داشت چنین روزهایی سبب شده تا مردم جهان بدانند ملت ایران همواره از ارزش‌های والای خود دفاع و آن را حفظ می‌کنند.
امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند با هدف قرار دادن جوانان و دشمنان اهداف شوم خود را پیش ببرند، گفت: با این وجود جوانان نظام جمهوری اسلامی همواره با آگاهی و هوشیاری خود دست دشمنان را از کشور کوتاه کرده و نخواهند گذاشت تا به نظام اسلامی آسیبی وارد شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول