اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

شیطان بزرگ عاقبت آتش‌افروزی خود را می‌بیند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: شیطان بزرگ آمریکا امروز نتیجه آتش‌افروزی خود را در جهان می‌بیند.

شیطان بزرگ عاقبت آتش‌افروزی خود را می‌بیند
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر خلخال اظهار داشت: بلایی که آمریکا امروز در قالب نهضت وال‌استریت به آن گرفتار شده است نتیجه خودکامگی این رژیم و آتش‌افروزی آن در کشورهای دیگر است که روز به روز شعله آن نیز افزون‌‌تر می‌شود.
وی با بیان اینکه متهم کردن ایران به تروریسم جز فرافکنی و انحراف افکار عمومی از خیزش بزرگ وال استریت نیست، تصریح کرد: بیداری اسلامی امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی محصول خیزش‌های همچون 13 آبان است که به تحقیر جهانی آمریکا و رژیم‌های منطقه‌ای او تبدیل شد.
امام جمعه خلخال با گرامیداشت روز 13 آبان به عنوان سند زنده استقلال ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام با این حرکت خود زمینه را به گونه‌ای فراهم کردند که بعد از 3 دهه لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز در مصر و بسیاری از کشورها فرو ریخت و یا در حال فروریختن است.
امام جمعه خلخال ادامه داد: دانشجویان پیرو خط امام با الهام از رهنمودهای امام راحل توانستند با ایمان به خدا و عنایت او لانه شیطان بزرگ را تسخیر و دست چپاولگر زمان را از هجمه به این کشور قطع کنند.
وی همچنین به سالروز تبعید امام خمینی (ره) به کشور ترکیه اشاره کرد و افزود: امام مخالفت علنی خود را با لایحه مصونیت قضایی کاپیتولاسیون اعلام کرد و این امر خشم استکبار را به گونه‌ای برانگیخت که زمینه تبعید امام را فراهم کردند.
وی تعبیر ارزشمند امام راحل را از واقعه 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یادآور شد و گفت: در مقطع کنونی وظیفه سنگین ما حفظ دستاوردهای شهدا و پیروان خط امامت و ولایت است که در همیشه تاریخ زمینه‌ساز تحول و اسباب دگرگونی شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز حرکت تاریخی امام حسین (ع) به سوی شهر کوفه اشاره کرد و گفت: شهادت مسلم بن عقیل آغاز حرکت نهضت امام حسین (ع) است و باید حقیقت این حرکت تاریخی را بیشتر درک کرده و با آن آشنا شویم.
وی در پایان روز عرفه را نیز روز، روز نیاش و فرصتی برای تجدید حیات انسانی و اسلامی دانست و از مؤمنان خواست تا از هر فرصتی در مسیر تصفیه روح و بازگشت فطرت پاک در عبودیت الهی استفاده کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول