اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سه استان صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات در اصفهان

خبرگزاری فارس: نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات چاپ با حضور سه استان کشور در اصفهان آغاز به کار کرد.

برگزاری نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات امروز با حضور رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان اصفهان، رئیس کانون‌ آگهی‌های تبلیغاتی استان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و مدیران شرکت‌ها و اعضای اتحادیه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه به مساحت 3هزار و 500 متر مربع میزبان ۹۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی است.
انواع دستگاه‌های چاپ، لارج فرمت، ملزومات وابسته، انواع ماشین‌های بسته‌بندی، دستگاه‌های بارکد و لیبل‌زن در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
حضور شرکت‌های بزرگی مانند ایران روتاتیو، جی.اس.اس، و تی.ام.سی در بخش تجاری و مشارکت و همراهی اتحادیه چاپخانه‌داران استان، اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات استان، زیرمجموعه‌های وابسته و اعضای آنها از جمله نقاط قوت این نمایشگاه است.
این نمایشگاه با تصمیم ستاد برگزاری، برای نخستین بار طی سالیان گذشته در نیمه دوم سال جاری برگزار شد.
هدف از برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی ایجاد فضای تخصصی برای ارائه محصولات با کیفیت‌تر نسبت به دوره‌های گذشته بوده که در دو بخش جذب بازدیدکننده و مشارکت‌کننده، حرکتی رو به جلو را برای خود ترسیم کرده است.
هم‌زمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات سمینار تخصصی اطلاع‌رسانی و آموزشی با مشارکت شرکت ایران روتاتیو نماینده انحصاری کمپانی هایدلبرگ در ایران برگزار شده که از مهم‌ترین برنامه‌های نمایشگاه امسال است.
ستاد نمایشگاه با نگاهی کارشناسانه، ساعات بازدید صبح نمایشگاه را به متخصصین و کارشناسان روابط عمومی و مدیران عامل شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور اختصاص داده است بدین ترتیب که نمایشگاه از امروز تا تاریخ 15 آبان‌ماه در نوبت صبح طی ساعات 9 تا 12 میزبان متخصصان و در نوبت بعد از ظهر طی ساعات 15 تا 21 میزبان عموم علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول