اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دبیر اولین همایش مجمع عمومی ادوار بسیج دانشجویی:

ولایت مطلقه فقیه محور فعالیت ادوار بسیج دانشجویی کشور است

خبرگزاری فارس: ابیانه‌نظری محور حرکت ادوار بسیج دانشجویی را ولایت فقیه خواند و گفت:‌ دانشجویان با حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی خواب‌های آمریکا را پریشان خواهد کرد.

ولایت مطلقه فقیه محور فعالیت ادوار بسیج دانشجویی کشور است
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، امید ابیانه نظری دبیر اولین همایش مجمع عمومی ادوار بسیج دانشجویی استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش نمونه‌ای از شبکه بزرگ رهروان ولایت در کشور است که امروز در قالب مجمع عمومی ادوار بسیج دانشجویی استان تهران، برگزار می‌شود.

وی گفت: مجمع عمومی ادوار بسیج دانشجویی در ۲۰ استان کشور تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها حداقل ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر عضو فعال دارند.

دبیر اولین همایش مجمع عمومی ادوار بسیج دانشجویی تعداد اعضای مجمع ادوار استان تهران را بیش از ۵ هزار عضو عنوان کرد و گفت: در این همایش ۱۵۰۰ تن از این اعضا میهمان بسیج دانشجویی هستند.

ابیانه نظری محوریت تجمع و حرکت اعضای ادوار بسیج دانشجویی در سطح کشور را محور ولایت فقیه دانست و افزود: این همایش به مناسبت سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو ولایت برپا شده است تا بتوانیم با هم‌افزایی و انتقال تجارب کادرهای لایق و شایسته برای نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه دهیم.

وی در خاتمه گفت: دانشجویان ادوار بسیج در همه استان‌ها با حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار تودهنی محکمی را خواهد زد و خواب‌های استکبار را پریشان خواهد کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول