اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش 28.5 درصدی باندهای متلاشی شده در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از افزایش 28.5 درصدی انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد.

افزایش 28.5 درصدی باندهای متلاشی شده در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کریم مرادی‌ در نشست خبری اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در استان 33 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: میزان 711 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 7 ماهه نخست در استان از باندهای توزیع مواد مخدر کشف شده که بیشتر مواد توقیفی شامل تریاک بوده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بیان کرد: طی این مدت 13 مرحله مانور پاکسازی نقاط آلوده انجام شده است.
وی تصریح کرد: تعداد افراد بازداشتی در این مانورها کم است؛ ولی ضربه سنگینی به افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند وارد شده است و در این خصوص 10 مانور برای جمع‌آوری خرده‌فروشان شهر برگزار شده است.
مرادی در خصوص فروش قرص‌های ترامادول و متادون توسط عده‌ای دستفروش در سطح استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکثر فروشندگان این اقلام معتادان هستند که در حال ترک بوده و در هنگام اخذ سهمیه دارویی خود اقدام به فروش این مواد در سطح شهر می‌کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اضافه کرد: برخی جوانان استان رو به مصرف مواد صنعتی شامل کراک و شیشه می‌آورند که علت استفاده زیاد آن نیز سادگی مصرف این مواد است لذا ا‌ین نوید را به خانواده‌ها می‌دهیم که تست مصرف کراک و شیشه هم‌اکنون در بهداری نیروی انتظامی انجام می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشکوک شدن به فرزندانشان برای اطمینان به این مرکز مراجعه کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: برابر اصلاحیه ماده 16 کانون مبارزه با مواد مخدر اردوگاه قلعه‌‌جوق هرسین در حال احداث و راه‌اندازی است که پس از راه‌اندازی آن جمع‌آوری معتادان پرخطر و تزریقی انجام می‌شود که سه ماه اقامت اجباری در این مرکز خواهند داشت؛ همچنین در صورت تشخیص مسئول اردوگاه 6 ماه اقامت اجباری دیگر نیز دارند.
وی خطاب به معتادان مواد مخدر گفت: هر چه سریع‌تر نسبت به ترک مواد مخدر اقدام کنند چرا که در غیر این صورت نیروی انتظامی با این افراد برخود قاطع خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول