اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان‌وبلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام کردند:

مسلمانان دنیا یکصدا در راه حفظ اسلام از پای نمی‌نشینند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان ‌و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کردند: مسلمانان دنیا یکپارچه و یکصدا در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و جنایات مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر ایستاده و در راه حفظ اسلام و قرآن هرگز از پای نخواهند نشست.

مسلمانان دنیا یکصدا در راه حفظ اسلام از پای نمی‌نشینند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه و جوشش و خروش غیرت اسلامی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است که با درک صحیح از فرمایش امام (ره) مبنی بر این که «همه گرفتاری‌های ما از آمریکا است»، با لبیک به بیانات رهبرشان و‌ وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران، سفارت آمریکا در تهران را به تصرف خود درآوردند.
این بیانیه می‌افزاید: با فتح لانه جاسوسی آمریکا، علاوه بر افشای چهره‌های سازش کار داخلی و دمیده شدن روحیه بیداری، هوشیاری، وحدت و همبستگی در امت مسلمان، ابهت پوشالی آمریکا در جهان را شکستند و هیئت حاکمه آمریکا را به خفت کشاندند.
این بیانیه حاکی است: اینجانبان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمد‌باقر (ع) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش‌آموز پیرو راه امام و انقلاب، در آستانه یوم‌الله سیزدهم آبان ماه که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و به مراتب بزرگ‌تر از انقلاب نخست نامیدند، از تمام طبقات و اقشار امت مسلمان دعوت می‌کنیم به مانند همیشه با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر و آزادی اعلام کنند که مسلمانان دنیا یکپارچه و یکصدا در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و جنایات آنان ایستاده است و در راه حفظ اسلام و قرآن هرگز از پای نخواهند نشست.
‌انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول