اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خبر داد:

افزایش همکاری فی مابین منطقه آزاد و دانشگاه دریانوردی چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از افزایش تعامل و همکاری فی مابین منطقه آزاد چابهار و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد.

افزایش همکاری فی مابین منطقه آزاد و دانشگاه دریانوردی چابهار
 به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، شهباز یزدانی امروز در بازدید از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اظهار داشت: با توجه به شناخت و اهمیت منطقه و موقعیت ژئوپلتیک چابهار، وجود چنین بسترهایی موجب ایجاد ثبات، امنیت، ارتقای دانش جوانان بومی و زمینه‌هایی همکاری مشترک می‌شود.
وی افزود: این تعاملات و دستیابی به آن موجب اثربخشی و تقویت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
یزدانی گفت: اولویت با پروژه‌های پژوهشی است و باید دیدی واقع بینانه و تخصصی داشت تا بتوان با نگاهی ژرف، بازاریابی کرد زیرا تعامل دو طرف منتج به رونق منطقه و گردشگری است و ما از سرمایه‌گذاران خارجی نیز دعوت کرده‌ایم تا با همکاری‌های خوب و جامع بتوانیم آینده‌ای خوب برای جوانان رقم بزنیم که اشتغال و تحصیل از سرفصل‌های آن است.
رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برای شرکت در هیئت امناء دانشگاه که برای نخستین بار صورت گرفته است، خواهان تعامل و همکاری‌های مشترک دو طرف در زمینه‌های پروژه‌های پژوهشی در صنعت دریانوردی و رشته‌های دیگر شد.
امین بهزاد‌مهر گفت: در این دیدار در زمینه تهیه تفاهم‌نامه‌های مشترک آموزشی، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی زبان انگلیسی، امکانات ورزشی، آموزشی برای استفاده بانوان و آقایان، ایجاد کمیته‌های پژوهشی، مذاکره با دانشگاه سیستان و‌بلوچستان، پذیرش دانشجوی خارجی، ایجاد رشته‌های جدید در مقطع دکترا که سرفصل‌های آن توسط اساتید دانشگاه با استانداردهای بین‌المللی برای نخستین بار تهیه و تدوین شده است، ایجاد پردیس بین‌الملل، خوابگاه‌های دانشجویی، آموزش اطفاء حریق پیشرفته، فناوری و IT بحث و مذاکره شد.
نورالله نوربخش معاون اقتصادی منطقه آزاد چابهار نیز خواهان همکاری در زمینه‌های مشترک شد و گفت: هدف از برگزاری این بازدید آشنایی با ظرفیت‌های دانشگاه و افزایش تعاملات در راستای کمک‌های بینابین به منظور  ارتقا دانش بومی برای جوانان است.
در ادامه از دانشکده جدید مهندسی دریا، ساختمان ستاد مرکزی آموزش، کتابخانه مرکزی، ساختمانIT و فناوری، سالن آمفی تئاتر، ساختمان سلف سرویس، آزمایشگاه، سالن شبیه سازی کشتی(سیمیلاتور)، رهبری کشتی  آزمایشگاه و کارگاه تخصصی دانشکده علوم دریایی، سالن ورزشی و استخر بازدید بعمل آمد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول