اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

هوشمند‌سازی مدارس با جدیت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از پیگیری جدی اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در این استان خبر داد.

هوشمند‌سازی مدارس با جدیت پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حلیمی عصر امروز در پایان همایش یک روزه مدیران مدارس ابتدایی که در استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این استان بیش از 700 دبستان دخترانه و پسرانه با دارا بودن پنج هزار کلاس درس فعالیت دارند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اصلی آموزش و پرورش استان البرز چیست؟ گفت: مهمترین اولویت ما به روز رسانی نظام آموزشی و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش در این استان است.
این مسئول ادامه داد: برای تحقق این مهم نیازمند اجرای دقیق و کامل هوشمند سازی مدارس هستیم که خوشبختانه این طرح با جدیت در البرز پیگیری می‌شود.
حلیمی گفت: اعتبارات مالی خوبی نیز در اختیار استانداری و آموزش و پرورش استان قرار گرفته و عملکرد ما به سمت هوشمند سازی مدارس شفاف و معلوم است.
وی افزود: از تعداد پنج هزار کلاس درس فعال در این منطقه، بیش از یک هزار و 600 کلاس تاکنون هوشمند سازی شده و امیدواریم در آینده نزدیک تمام مدارس این استان به صورت هوشمند اداره شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد کلاس‌های درسی که تاکنون هوشمند سازی شده‌اند، مربوط به مقطع ابتدایی است.
حلیمی در ادامه به بودجه ارتقاء کیفی آموزش در استان البرز اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح فوق در مدارس استان تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

*معلمان و اولیای مدارس باید با نظام آموزشی نوین همراه شوند
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تنها استفاده از رایانه‌ها در مدارس به معنی ارتقاء نظام آموزشی نیست، گفت: برای تحقق این مهم باید معلمان ما نیز آموزش‌های لازم را فرا گیرند.
این مسئول آموزشی افزود: فرهنگیان باید شیوه‌های سنتی تدریس را کنار گذاشته و همراه با نظام آموزشی نوین و هوشمند شوند.
حلیمی در پایان تاکید کرد: به طور قطع تحقق کامل این برنامه منجر به ارتقاء علمی کشور و دست‌یابی به سر فصل‌های علمی در اسناد بالادستی نظام مانند سند چشم‌انداز 20 ساله خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول