اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس ‌از المپیاد شنای پیشکسوتان‌ ایران؛

‌تزریق نشاط با طعم دوستی در مسابقات پیرمردها

خبرگزاری فارس: المپیاد پیشکسوتان شرکت گاز ایران در حالی به کار خود ادامه می‌دهد که مسابقات شنا در یک روز پرهیجان نفرات برتر خود را شناخت.

‌تزریق نشاط با طعم دوستی در مسابقات پیرمردها
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسابقاتی که با شور و نشاط خاصی برگزار می‌شد و کری‌های دوستانه بین همکاران قدیمی از هر سوی ایران، مسابقات را دیدنی‌تر می‌کرد، اشتیاق برای برد در بین شرکت‌کنندگان به حدی بود که تصور می‌شد یکی از مسابقات رسمی کشوری برگزار می‌شود. همه شرکت‌کنندگان با کلاه و عینک شنا و با آمادگی کامل به این مسابقات آمده بودند،‌این مسابقات شیرینی و ویژگی خاص خود را داشت که در نوع خود منحصر به فرد بود. 
 تشویق هم تیمی‌ها و حتی تیم‌های رقیب جالب توجه بود، با اتمام هر مسابقه‌ای همه شرکت‌کنندگان مورد تشویق حضار قرار می‌گرفتند حتی تشویق کسانی که از رقبای خود عقب افتاده بودند بیشتر از بقیه بود، روح جوانمردی و مردانگی موج می‌زد و خلاصه مسابقات به یاد ماندنی برای تمام شرکت‌کنندگان بود. 
چند نفر در گوشه‌ای از سالن مشغول گرم کردن و آمادگی برای مسابقه بودند، روحیه دادن قبل از مسابقه هم در نوع خود قابل توجه بود، هر کسی که برای انجام مسابقه آماده می‌شد توسط هم‌تیمی‌هایش توصیه‌ها و سخنان روحیه‌بخش دریافت می‌کرد.
 
*سطح مسابقات خوب بود
 عبدالکریم زاهدی دبیر مسابقات شنای المپیک در خصوص برگزاری المپیاد به فارس گفت: به دلیل انجام مسابقات در فصل پاییز بسیاری از شناگران خوب شرکت گاز نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند ولی با این اوصاف مسابقات شنا در سطح خوبی برگزار شد.
وی افزود: المپیاد برای کارکنان شرکت گاز به حدی اهمیت دارد که از همین حالا به فکر المپیاد سال بعد هستند و برای موفقیت در دو سال پیش تمرین می‌کنند.
زاهدی، ارتباط و برقراری دوستی میان همکاران شرکت گاز را از نتایج برگزاری المپیاد نام برد و اظهار کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی روحیه و نشاط افزایش می‌یابد و همه کارکنان همکاران خود را در دیگر نقاط کشور می‌شناسند و دوستی‌ها بیشتر می‌شود.
 وی تاکید کرد: برگزرای مسابقات پیشکسوتان نشانگر این مسئله است که ورزش در هر سنی لازم و ضروری است و برای به دست آوردن سلامتی و زندگی شاداب همه نیازمند ورزش هستیم.
 
*اجرای مسابقات فوق‌العاده بود
  مجید راضی‌نژاد مربی تیم فجر جم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سطح مسابقات فوق‌العاده است و از عوامل اجرایی مسابقات تشکر و قدردانی می‌کنم.
 وی تصریح کرد: طرز برخورد تبریزی‌ها در این مسابقات عالی بود و با تلاش‌های آقای رحمانی به حمداله مسابقات هیچ کم و کسری نداشت و سالن مسابقات نیز بسیار شیک و فوق‌العاده بود.
 راضی‌نژاد ادامه داد: بچه‌های فجر جم با به دست آوردن شش طلا، پنج نقره و دو طلا و نقره تیمی توانستند نتیجه خوبی از این مسابقات به دست آورند. 
 وی تاکید کرد: برگزاری چنین مسابقاتی برای کارکنان شرکت گاز امری ضروری است چرا که با انجام مسابقات شادی به تمام ورزشکاران هدیه می‌شود، من خود با 16 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده‌ام، از 45 ساله گرفته تا 64 ساله که همه مثل بچه‌ها و نوجوانان با ذوق و شوق در مسابقه شرکت می‌کنند و با اتمام این مسابقات برای دو سال بعد و المپیاد بعدی لحظه شماری می‌کنند.
 
*دو سال بعد مدال طلایم را پس می‌گیرم
 هوشنگ زمانی، شناگر 64 ساله این مسابقات که مدال طلا را به دلیل بیماری از دست داده است، به فارس می‌گوید: دوره قبل توانستم مقام نخت مسابقات را از آن خود کنم ولی متاسفانه به دلیل سکته و آسیب دیدن تارهای صوتی نتوانستم در این مسابقات مقامی کسب کنم ولی خود را مهیای مسابقات دو سال بعد خواهم کرد تا مقام اولی خود را در این مسابقات پس بگیرم.
 وی افزود: 37 سال است که در مجموعه صمیمی شرکت گاز مشغول به کار هستم و این مسابقات موجب می‌شود روحیه بالایی کسب کنم و خستگی از جانم بدر آید.
 زمانی، دیدن همکاران دیگر نقاط کشور را از مزیت‌های دیگر این المپیاد ذکر کرد و گفت: دیدن همکاران جدید و قدیم موجب می‌شود دوستی‌ها افزایش یابد و در شهرهای مختلف کشور صاحب دوستان صمیمی شویم. 
 
*منتظر حریفان قوی‌تری هستم
 جلال براتی، دیگر شناگر این مسابقات است او توانسته است دو مدال طلا در 50 متر سینه و قورباغه به دست آورد. 
 وی، که هفته‌ای سه جلسه تمرین می‌کند معتقد است سطح مسابقه نسبت به المپیاد قبلی افت کرده است و امیدوار است در المپیاد بعدی حریفان قدرتری داشته باشد.
 براتی، برگزاری چنین مسابقاتی را امری لازم و واجب برای پیشکسوتان دانست و افزود: فقط با فعالیت‌های ورزشی می‌شود سلامت جسم و روح را تضمین کرد و همه کارکنان شرکت گاز ‌باید به سمت ورزش‌های مفرحی چون شنا کشیده شوند.


* در تمامی شهرها دوست پیدا کردیم
 عباسعلی جامی یکی دیگر از شناگران این مسابقات در گفت‌و‌گو با فارس عقیده دارد، دور هم جمع شدیم تا باهم بیشتر آشنا شویم و در تمام شهرها دوستانی برای خود دست و پا کنیم.
 وی اظهار کرد: از مسئولان برگزاری این مسابقات کمال تشکر را می‌کنم که بانی چنین برنامه‌ای بودند و تمام پیشکسوتان شرکت گاز را در تبریز گردهم آوردند.
 جامی ادامه می‌دهد: درست است که پیر شده‌ایم اما در این مسابقات احساس جوانی می‌کنیم، همدیگر را تشویق می‌کنیم و مثل بچه‌ها از انجام چنین مسابقاتی ذو ق می‌کنیم.
مسابقات شنا به اتمام رسید اما برگزارکنندگان این المپیاد به هدف والاتری دست یافتند آنها توانستند با تزریق شور و نشاط در کارکنان خود دوستی‌ها را نیز در شرکت مطبوع خود افزایش دهند و همه باهم با امید به فردایی روشن‌تر برای ساختن ایرانی بهتر آستین‌ها را بالا زدند.
‌انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول