اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

عزت و سربلندی کشور در گرو حضور ملت در صحنه‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو استقلال و بصیرت ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

عزت و سربلندی کشور در گرو حضور ملت در صحنه‌هاست
حجت‌الاسلام میر یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان از روزهای بزرگ وتاریخی انقلاب اسلامی است که همواره مورد توجه دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی بوده است.
وی با بیان اینکه در این روز دانشجویان خط امام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمنان برای از پای درآوردن نظام کشیدند، افزود: همه اسناد مربوط به توطئه چینی علیه کشور برملا شد و مردم در جریان این مبارزات قرار گفتند.
امام جمعه موقت زنجان بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد، خاطرنشان کرد: حضرت امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم برشمرده و بر ضرورت حفظ این روز تاکید کرده‌اند.
وی گفت: وظیفه دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و اقاشر مختلف است که با حضور در راهپیمایی 13 آبان با شکوه تر از گذشته برنامه‌های این روز را تکرار کنند.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی بصیرت را مهم‌ترین راه شناخت دشمن دانست و گفت: امروز تقویت بصیرت عامل دوری از انحراف‌های جامعه است.
امام جمعه موقت زنجان عزت و سربلندی ایران اسلامی را در گرو استقلال و بصیرت ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی عنوان کرد.
وی 13 آبان را روز تجدید بیعت با امام (ره) روز تجلیل و تقدیر از دانش‌آموزان دانشگاهیان و دانشجویان و روز رقم خوردن سرنوشت انقلاب اسلامی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: 36 هزار شهید دانش‌آموز عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند و دانشگاهیان با نثار جان خویش بستر ساز رشد و ارتقای توانمندی علمی امروز کشورمان در جهان شدند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه مدیون رشادت‌های جوانان بوده و حرکت دانش آموزان٬ دانشگاهیان و روحانیت همیشه بیدار در 13 آبان سال 43 با همراهی جوانان زمینه‌ساز اقتدار و عزت امروز ایران در دنیا شد.
امام جمعه موقت زنجان سالروز تسخیر لانه جاسوسی را روز مبارزه عملی با استکبار جهانی دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده مقام رهبری ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم، اما به دنبال عزت و سربلندی خویش هستیم که این امر در گرو استقلال و بصیرت ما است.
وی با اشاره به این که جوانان ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به دنیا نشان دادند، گفت: جوانان و نوجوانان امروز اجازه کوچکترین تعرضی را به کیان ایران اسلامی نمی‌دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول