اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی وزارت کشور:

مجریان انتخابات نباید از کاندیدای خاصی طرفداری کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی وزارت کشور گفت: مجریان انتخابات نباید به قضاوت پرداخته و از کاندیدای خاصی طرفداری کنند چرا که رسالت آنان برگزاری سالم انتخابات است.

مجریان انتخابات نباید از کاندیدای خاصی طرفداری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در حاشیه همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: ناظران انتخابات و مجریان باید امانتداری را حفظ کنند و این امر نباید با رای نظر شخصی همراه باشد.
وی تاکید کرد: احترام به آرای مردم ضروری بوده و باید به آرای مردم احترام گذاشت و در این میان اجتهاد فردی دخالت داده شود.
مرتضوی، مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به اشخاص و کاندیداها نگاهی توام با عدالت داشت و دخالت و جانبداری از فرد خاصی از سوی مجریان انتخابات موجب نتیجه عکس خواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: مجریان انتخابات نباید به قضاوت پرداخته و از کاندیدای خاصی طرفداری کنند چرا که رسالت آنان برگزاری سالم انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری انتخابات باید مسائل قانونی رعایت شده و بحث قانون در اولویت است.
مرتضوی با اشاره به برگزاری همایش توجیهی انتخابات شمال غرب کشور در تبریز گفت: این همایش به مدت دو روز برگزار خواهد شد و مباحث کارشناسی مطرح خواهد بود که در این راستا باید دقت نظر لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران توجه ویژه ای به مسائل آموزشی در زمینه انتخابات داشته باشند و با مطالعه قوانین به صورت چابک برگزاری انتخابات را مدیریت کنند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: کسانی که به دنبال ایجاد شبهه هستند باید بدانند که دولت احمدی نژاد چهار انتخابات را برگزار کرده است که در این راستا رکوردزنی داشته است.
مرتضوی تاکید کرد: دولت نهم در زمینه تعداد شرکت کنندگان انتخابات رکوردزنی کرده است که انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سطح بین الملل نمونه این کوردزنی بوده است.
وی تصریح کرد: در زمینه سلامت انتخابات ساز و کاری صورت گرفته است که بر این اساس امکان تقلب در انتخابات غیرممکن است.
  انتهای پیام/ح20


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول